Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مقاومتی که امروز در منطقه شکل گرفته و شکست‌های متعددی را به استکبار جهانی تحمیل کرده نتیجه همین درس‌های عاشورا است.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با امتداد، با تسلیت شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: حرکت و قیام امام حسین (ع) و شهادت ایشان و عزیزانش در راه خدا بود که اسلام را زنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه عاشورا سراسر درس و معرفت است که در طول تاریخ افراد مختلف با درس گرفتن از این واقعه عظیم برای آزادی از دست ستمگران اقدام کرده‌اند، تصریح کرد: مقاومتی که امروز در منطقه شکل گرفته و شکست‌های متعددی را به ستمگران زمان و استکبار جهانی چشانده نتیجه همین درس‌های عاشورا است.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تاکید کرد: واقعه کربلا درس‌های مختلفی دارد که یکی از مهمترین درس‌های آن دین داری و توجه به پروردگار است، امام حسین (ع) در آن شرایط و اتفاقات بزرگی که رخ داد حتی یک لحظه هم خداوند متعال را فراموش نکردند و همواره خدا را حاضر و ناظر می‌دانستند و در مسیر خواست خداوند متعال حرکت کردند.

حجت الاسلام گواهی گفت: امام حسین (ع) با فدا کردن جان خود و فرزندان و یارانش، ظلم ناپذیری، استقامت در برابر ظالم و حق خواهی را به ما آموختند که بدانیم در راه خداوند متعال و برای اثبات حقانیت باید ایستادگی کرد و حتی از جان و عزیزترین افراد خانواده گذشت.

وی افزود: سید شهدا (ع) به ما ایستادگی در برابر ظلم و ستم را آموختند، امروز هم اگر می‌بینیم که استکبار جهانی تحریم را بر ملت ایران تحمیل کرده و حتی دارو و مواد غذایی را هم جزو تحریم قرار داده‌اند به خاطر حقانیت و عدم پذیرش ظلم از سوی ملت ایران است.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: واقعه کربلا حق شناسی و حق طلبی، شجاعت، غیرت، بصیرت و حرکت در مسیر رضای خداوند را به ما آموخت و ما نیز باید این مسیر را ادامه دهیم.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی

 

سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است