Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:45:16 GMT

طرح نذر اهدای خون در پیشوا اجرا شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۲۹۷۱۲

طرح نذر اهدای خون در پیشوا اجرا شد

حسین عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، اجرای طرح نذر اهدای خون در پیشوا خبر داد و اظهار داشت: عزاداران حسینی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور در ایستگاه اهدای خون پیشوا، برای بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

عباسی با اشاره به کاهش چشمگیر برخی از رفتارهای ناپسند از جمله قمه‌زنی در پیشوا گفت: با هدف جایگزینی سنت حسنه اهدای خون به جای برخی از رفتارهای ناشایست، پایگاه انتقال خون ثابت و سیار در ضلع جنوبی صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) شهرستان پیشوا مستقر شده تا عزاداران بتوانند خون خود را به نیازمندان اهدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پیشوا عنوان داشت: فریضه نذر کردن در کتب مقدس اسلامی بسیار پر اهمیت خوانده شده است و نذر خون یکی از نذورات پسندیده محسوب می‌شود که با ترویج فرهنگ نذر خون می‌توانیم بسیاری از باورهای خرافی و غلط را از بین ببریم.

پی در ادامه گفت: هیأت‌های بزرگ عزاداری نیز می‌توانند در صورت تعدد داوطلبان اهدای خون، از خدمات پایگاه سیار برخوردار شوند.

کد خبر 5011360

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیشوا حسین عباسی محرم 99 نذر خون محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا عاشورا مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شهرکرد اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۲۹۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در سوگ صادق آل محمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حرم مطهر حضرت معصومه (س) مسجد جمکران، آستان مقدس امام زادگان و بقاع متبرکه و نیز مساجد و حسینه‌های سطح شهر امروز پذیرای خیل عزاداران و سوگواران شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت بودند.
سفره کرم و اطعام خاندان جود و بخشش نیز امروز در بسیاری از نقاط شهر گسترده بود و خادمان اهل بیت با نوشیدنی و غذای تبرکی از عزاداران شهادت امام صادق علیه السلام پذیرایی می‌کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • در سوگ صادق آل محمد
  • دسته‌روی عزاداران امام صادق (ع) در شهر صفی‌آباد
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در بردسکن
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد