Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد الحلبوسی» در ادامه این بیانیه افزود که با شرکای سیاسی درصدد تفاهم بر سر نقشه راه جدید برای خارج کردن عراق از این دایره تنگ و رساندن آن به پیشرفت و شکوفایی و اصلاحات حقیقی هستیم.

وی پیشاپیش این اقدامات را تصویب قوانین و تشدید نظارت جدی بر عملکرد دولت عنوان کرده است.

رییس مجلس نمایندگان عراق تاکید کرد که خط مشی اصلاحات بارها با وجود تلاش افرا خیرخواه و انسان های شریف در عراق از جمله تحقق مطالبات مردمی برای برپایی انتخابات زودهنگام یا برنامه ای دولتی که انتظارات عمومی را برآورده کند و موجب ایجاد فرصت های شغلی و ارائه خدمات اساسی شود با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الحلبوسی با هشدار نسبت به فتنه انگیزی ها برای ایجاد یاس و سرخوردگی مردم عراق اظهار کرد که فتنه گران و دشمنان در صدد شکاف میان ملت و حاکمیت هستند.

به گفته وی، ماشین های شرارت و فتنه با استفاده از شبکه های اجتماعی و رسانه های مزدور می کوشند تا با هدف بالا بردن خشم عمومی از طریق بزرگنمایی مشکلات، یاس و سرخوردگی را در میان مردم عراق ترویج کنند.

به گفته وی، اینها با این سخنان تنش آفرین درصدد بردن کشور به سوی سناریوهای مبهم و وحشتناکی هستند که ممکن است راه را بر راهکارهای واقعی ببندند.

الحلبوسی ادامه داد که اینها می کوشند تا تلاش انسان های مخلص و عاقل را در میان هیاهوی ساختگی ناکام بگذارند.

وی در پایان این بیانیه به مناسبت سالروز شهادت اباعبدالله الحسین (ع) نیز خاطر نشان کرد ، امروز (دهم محرم) سالروز حادثه ای تاریخی است که شایسته یادآوری است و امام حسین (ع) علیه فساد و بهره کشی از قدرت و سلب آزادی و تقسیم جامعه قیام کرده است.

برچسب‌ها محمد الحلبوسی پارلمان عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد الحلبوسی پارلمان عراق محمد الحلبوسی پارلمان عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مجمع سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز حضور دارد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس‌ هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه پیدا کرد.

در پایان رای گیری از اعضای مجمع؛ سیدعباس هاشمی‌منش با کسب ۳۶ رای از از مجموع ۴۸ رای اعضای مجمع، به عنوان رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد.

کد خبر 6093935

دیگر خبرها

  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • توافقات جدید گمرکی میان ایران و عراق برای تسهیل تجارت
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • سیدعباس هاشمی‌منش رییس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • زلنسکی برای آمریکا چه نقشه‌ای دارد؟
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی