Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، این روزها در حالی که تب و تاب کرونا هر روز شمار زیادی از مردم را مبتلا می‌کند اما عشق و ارادت به ابا عبدالله الحسین(ع) آنچنان همه را شیفته خود کرده که هر جا بساط روضه و سینه‌زنی و نوحه خوانی برپا باشد، با رعایت اصول و موازین بهداشتی، عزاداری امام شیعیان را به جا آورده و شور و شعور حسینی را که در وجودشان نهادینه شده، نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزاداران حسینی نیز در پایگاه نظامی شهید دوران شیراز در روز عاشورا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز عزاداری و سینه‌زنی می‌کنند و شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند.

آیین‌های عزاداری مردم تا امشب ادامه دارد و آیین شام غریبان نیز به یاد غریبان اسیر در دشت کربلای، امشب برگزار می‌شود.

امسال به خاطر شیوع بیماری کرونا، امکان توزیع چای، شربت و غذای نذری وجود نداشت که به همین علت، مردم به صورت خودجوش دست به کار شده و با تهیه بسته غذایی، اقدام به توزیع آنان بین خانواده نیازمندان کرده‌اند.

عزاداری دلدادگان حسینی در غم شهدای دشت کربلا در پایگاه شهید دوران به روایت تصویر ببینید:

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم 99 پایگاه شهید دوران روزعاشورا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب