Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از المنار، سخنرانی «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود به مناسبت فرا رسیدن عاشورای حسینی (ع) اظهار داشت: در ابتداء فرا رسیدن این مناسبت را به امت اسلامی، شیعیان و تمامی انسان‌های جهان تسلیت می‌گویم.

دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: هر ساله این روز‌ها خیابان‌های لبنان مملو از محبین اهل بیت (علیهم السلام) بود، اما امروز به علت ویروسی که کل جهان را در بر گرفته خیابان‌ها خالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از خداوند می‌خواهیم تا خطر این ویروس را از تمامی ملت‌ها دور سازد.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه کربلاء صحنه نبرد حق علیه باطل بود، گفت: ما در حزب الله و مقاومت اسلامی رژیم صهیونیستی را باطلی می‌دانیم که نمی‌توان آن را به رسمیت شمارد. زمانی که باطل همه جا را فرا می‌گیرد این مسئولیت انسان‌های مؤمن، شریف و آزاده در سراسر جهان است که در برابر آن اعتراض کنند و حتی در این مسیر به شهادت برسند.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه تأکید کرد: زمانی که سلطه جویان، زورگویان، غارتگرانِ جهان، جنایتکاران و اشغالگران، ما را در برابر ۲ گزینه راه حل‌های ذلیلانه و متحمل شدن جنگ قرار می‌دهند، گزینه ما در مکتب کربلاء شعار «هیهات منا الذله» است.

سید حسن نصرالله همچنین یادآور شد: ما بار دیگر صراحتاً اعلام می‌کنیم که رژیم صهیونیستی عینِ باطل است و به مبارزه با آن ادامه می‌دهیم. ما در کنار هرکسی که با رژیم اشغالگرِ اراضی فلسطین، سوریه و لبنان مبارزه کند، می‌ایستیم. ملت‌های منطقه به دنبال آن هستند تا زندگی شرافتمندانه و عزتمندانه‌ای داشته باشند و در برابر هیمنه آمریکایی‌ها خودشان صاحب اراده و اختیار باشند.

در حال تکمیل…

منبع: فردا

کلیدواژه: سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان کربلا عاشورا حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله

رزمندگان حزب الله لبنان امروز (یکشنبه) شماری از پایگاه ها و تجهیزات تجسسی نظامیان اشغالگر و نیز شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری های فلسطینی، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگانش تجهیزات تجسسی اشغالگران در پایگاه نظامی رامیا را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین تأکید کرد در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به روستای میس الجبل در جنوب لبنان، رزمندگانش محل استقرار توپخانه و نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه نظامی الزاعوره در شمال فلسطین اشغالی را با شلیک ده ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند که منجر به آتش سوزی گسترده شد.

حزب الله تأکید کرد که این عملیات در راستای حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شرافتمند آن و در چارچوب پاسخ به جنایت هولناک دشمن صهیونیستی در روستای میس و شهادت و زخمی شدن شماری از غیرنظامیان لبنانی صورت می گیرد.

از سوی دیگر، اصابت یک راکت شلیک شده از طرف لبنان به شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی، باعث به بار آوردن خسارت مالی به این شهرک شد.

مدیر این شهرک در این باره به رسانه های صهیونیست اعلام کرد که حمله راکتی مذکور باعث به بار آوردن خسارت زیاد و تخریب چند واحد مسکونی شهرک نشینان شده است.

هواپیماهای رژیم اشغالگر در واکنش به این عملیات مقاومت، اطراف روستای الطیبه در جنوب لبنان را بمباران کردند.

به گزارش ایمنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 750900

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • چالش اصلی اسرائیل با حزب الله لبنان چیست؟
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • حزب‌الله لبنان شهرک اسرائیلی کریات‌شمونا را موشک‌باران کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است