Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محسن دالوند با اشاره به حادثه تیراندازی در اهواز اظهارداشت: این درگیری ظهر یکشنبه بین تعدادی افراد که از پیش اختلاف داشتند صورت گرفته که در این درگیری مسلحانه ۲ نفر بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند.

وی افزود: افراد خاطی توسط نیروهای مستقر در این منطقه شناسایی شدند و دستگیری آنها در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: این درگیری به هیچ عنوان امنیتی نبوده و با بررسی‌های میدانی مشخص شد این نفرات مدت ها است با یکدیگر اختلاف و درگیری دارند.

وی گفت: نیروهای ناجا در تمامی مناطق اهواز مستقر شده و تاکنون هیچ مشکلی در بحث امنیت و برگزاری آیین‌های عزاداری رخ نداده است.

سرهنگ دالوند نیروهای انتظامی را حافظ امنیت شهروندان دانست و گفت: بی‌شک با مخلان نظم و امنیت به ویژه در ایام محرم برخورد جدی خواهد شد.

کد خبر 544725 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان خوزستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیویور‎ک‌پست، پلیس واشنگتن دی‌سی اعلام کرد فردی که خودروی او به موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، کشته شده است.

براساس اعلام دپارتمان پلیس واشنگتن، واحدهای گشتی این دپارتمان دیشب در تقاطع خیابان‌ (پانزدهم و پنسیلوانیا) در نزدیکی کاخ سفید گزارش تصادف دریافت و پس از حضور در محل حادثه، جسد یک نفر را پیدا کردند.

هنوز جزئیات دیگری درباره این حادثه، علت یا انگیزه احتمالی آن مخابره نشده است.

کد خبر 6096862

دیگر خبرها

  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • درگیری مسلحانه و ۴ کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • درگیری مسلحانه اشرار در خیابان های زاهدان + جزئیات