Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب احمدی گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بخش های مختلف در قالب اجرای پروژه های بخش کشاوزی پرداخت شده است.

«علی اکبر عرب احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در هفته دولت پروژه های جهاد کشاورزی در شهرستان آق قلا در دو بخش تسهیلاتی و عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر جهاد کشاورزی آق قلا  ادامه داد: مهمترین پروژه های تسهیلاتی بخش کشاورزی در شهرستان آق قلا شامل چهار سیستم نوین آبیاری تحت فشار، خط اعتبار توزیع تراکتور و ماشین آلات کشاورزی و کمباین های برداشت غلات و شالی و توزیع ادوات دنباله بند به ویژه خاکورزهای حفاظتی است که در این بخش 24 میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت شد و همچنین پرداخت این تسهیلات از ابتدای سال تاکنون برای  152 نفر اشتغال به همراه داشته است.

 

عرب احمدی به پروژه های عمرانی بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: لایروبی و مرمت آب بندان ها، کانال های آب بر عمومی، جاده های بین مزارع، لایروبی دو رشته قنات و ایستگاه های پمپاژ از محل اعتبارات سیل از جمله مهمترین پروژه های عمرانی بخش کشاورزی شهرستان آق قلا است.

 

وی افزود: پروژه های عمرانی بخش کشاورزی شهرستان آق قلا در هفته دولت با اعتبار 14 میلیارد تومان به بهره مند رسید و 940 خانوار از این پروژه ها بهره مند شدند.

 

مدیر جهاد کشاورزی آق قلا یادآور شد: در هفته دولت یک مرغداری 56 هزار قطعه ای در سطح شهرستان با سرمایه گذاری 17 میلیارد تومان و 35 نفر اشتغالزایی  و یک گلخانه نوین در مساحت یک هکتار و اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: عرب احمدی محصولات کشاورزی اراضی کشاورزی کشاورزی جهاد کشاورزی شهرستان آق قلا بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان صبح دوشنبه در بازدید از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان با حضور مدیرکل راهداری استان و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌های بخش عمرانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهار داشت: حجم اعتبارات راهداری در دولت سیزدهم چند برابر شده است.

وی گفت: با حمایت از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در استان بوشهر، در زمینه تسریع پروژه‌های راهداری تلاش خواهد شد.

کد خبر 6097821

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!