Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ منوچهر مودبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده برخی از اقشار ضعیف جامعه و به خصوص کارگران روز مرد دچار مشکل و کمبود درآمد شوند، بر این اساس سپاه اقدام به توزیع اقلام حمایتی در این شهرستان کرده است.

وی با بیان اینکه نیازمندان توسط پایگاه‌ها در محلات مختلف شهرستان شناسایی و سازماندهی شده‌اند، افزود: برای هر خانواده یک بسته معیشتی شامل برنج، روغن، سویا، حبوبات، رب‌گوجه و ماکارونی با مبلغی بالغ بر سه میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: تاکنون بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در قالب ۱۰ مرحله در بین نیازمندان مستحق این شهرستان توزیع شده است. 

سرهنگ مودبی اظهار امیدواری کرد تا با همدلی و همیاری بین مردم و رعایت مسائل بهداشتی، بیماری کرونا به طور کامل ریشه کن شده و مشکلات را پشت سر بگذاریم.

خیّران مهابادی در مجموع تاکنون ۹۰ میلیارد ریال برای مقابله با گسترش ویروس کرونا، تامین تجهیزات بیمارستانی و تهیه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های نیازمند کمک اهدا کرده‌اند.

پنج‌هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی هم‌اکنون با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش‌آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

مهاباد دارای ۲۴۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسته حمایتی مهاباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسته حمایتی مهاباد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بسته حمایتی مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: به دنبال افزایش سرقت از خانه‌باغ‌های این شهرستان و شهرستان‌های همجوار مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده در این زمینه ۳ متهم و یک نفر مالخر شناسایی شده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ اشرفی اضافه کرد: سارقان در بازجویی خود به ۲۴ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه از خانه‌باغ‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد همچنین در ادامه به مردم توصیه کرد: اماکن خصوصی خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری وسایل با ارزش در آنها خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد