Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@17:02:38 GMT

کشف یک میلیارد کالای قاچاق در تهران

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۱۳۳۸

کشف یک میلیارد کالای قاچاق در تهران

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علی وی پور گودرزی " اظهار داشت: با کنترل تردد خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی به شهر تهران، ماموران قرارگاه جنوب گشت انتظامی پلیس امنیت اقتصادی موفق شدند یک دستگاه خودروی نیسان حمل بار کالای قاچاق را در خیابان فدائیان اسلام شناسایی و خودرو نیسان را توقیف کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی های انجام شده 110 دستگاه لوازم خانگی از قبیل: آبمیوه گیری، بخار شور، جارو شارژی، همزن برقی، پلوپز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از داخل این خودرو که فاقد فاکتور و برگه گمرکی بودند، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی بر خرید و فروش کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی این کالاها را یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ ولی پور در پایان خاطر نشان کرد: اموال کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی تهران شد و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم رکنا اخبار حوادث رئیس پلیس قاچاق نیسان تهران امنیت فیلم عکس دختر جوان پلیس اندونزی پدر فضای مجازی تجاوز ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • محموله ۱۵ میلیاردی لوازم یدکی و لوازم آرایشی قاچاق در توقیف پلیس
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران