Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@21:18:22 GMT

اقامه نماز ظهر عاشورا در همدان به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۱۸۲۲

اقامه نماز ظهر عاشورا در همدان به روایت تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مردم دیار الوند در عاشورای حسینی به خیابان‌ها آمده و پس از برگزاری مراسم سوگواری، نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان٬ مردم دیار الوند در دهمین روز از ماه محرم با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی محافل سوگواری را بر پا کرده و با نوحه‌خوانی و مرثیه سرایی ارادت خود به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را ابراز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم همدان پس از نوحه‌خوانی و سینه‌زنی٬ به  امامت آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان٬ با تاسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مسجد جامع همدان نماز ظهر عاشورا را اقامه کردند.

گزارش| اقامه نماز باشکوه ظهر عاشورا در استان مرکزی / عزاداران حسینی نماز را به سید و سالار شهیدان اقتدا کردندآئین اهتزاز پرچم سرخ حسینی در سمنان به روایت تصاویرقم سیاه پوش عاشورای حسینی است/گوشه گوشه شهر غرق در عشق حسین(ع)

 

انتهای پیام/742/س

R41405/P/S6,75/CT7 بیشتر بخوانید... سوریه|آیت‌الله‌ طباطبایی‌: عاشورا به ما درس حق طلبی داد/ همچون یاران سید الشهدا‌ با امام خود بیعت‌ می‌کنیم پرچم سرخ حسینی همزمان با روز عاشورا در سمنان به اهتزاز درآمد؛ کرونا هم از شور حسینی مردم سمنان کم نکرد ماموستا رسول‌زاده: دشمنان اسلام به دنبال بهانه‌ای برای دلسردی مسلمانان از خط اهل‌بیت(ع) هستند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سوریه|آیت‌الله‌ طباطبایی‌: عاشورا به ما درس حق طلبی داد/ همچون یاران سید الشهدا‌ با امام خود بیعت‌ می‌کنیم پرچم سرخ حسینی همزمان با روز عاشورا در سمنان به اهتزاز درآمد؛ کرونا هم از شور حسینی مردم سمنان کم نکرد ماموستا رسول‌زاده: دشمنان اسلام به دنبال بهانه‌ای برای دلسردی مسلمانان از خط اهل‌بیت(ع) هستند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند ۲ عزاداری با سبک و سیاق خاص در حسینیه آقاسید جمال قزوین/ چراغ روضه‌ای که بعد از گذشت ۱۳۸ سال هنوز روشن است+ فیلم ۳ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۴ نوکری متفاوت یک مداح قزوینی برای امام حسین(ع) / بیمارستان ولایت قزوین محفل روضه باب‌الحوائج(ع) شد + فیلم ۵ کرمانشاه| وقتی هر خانه یک حسینیه برای عزای سیدالشهدا است + عکس ۶ طنین نوای الدخیل یا ابالفضل(ع) در دارالعباس اردبیل/ نمایش شور و شعور حسینی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاسوعای حسینی + فیلم ۷ نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم ۸ خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم مهمترین اخبار استانها گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر گزارش ویدئویی| فصل عاشقی گردان علی‌بن ابیطالب(ع) در سرزمین نور/ از جبهه‌ها تا کربلا با "یا حسین" + فیلم خوزستان| ایستگاه صلواتی از جنس عشق/من از کودکی عاشق امام حسین(ع) بودم + فیلم نماهنگ؛ خطبه‌خوانی شب عاشورا در حرم رضوی + فیلم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر سید حسن نصرالله: «هیهات من الذلة» پیام عاشورای حسینی(ع) است/ در کنار همه مبارزان علیه اشغالگرى مى‌مانیم شروع آیین حماسی «رکظه طویرج » در کربلای معلی عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است حرم مطهر رضوی سیاهپوش عاشورای حسینی/ زائران پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالار شهیدان عاشورای حسینی ظهر عاشورا امام حسین حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند

۴۵ هزار فلسطینی امروز در حالی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند که نیروهای رژیم اشغالگر قدس از ورود ده‌ها جوان فلسطینی به مسجد جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی رژیم اسرائیل موانع آهنی در برابر درهای مسجد الاقصی قرار داده بودند تا مانع ورود ده‌ها جوان به صحن مسجد الاقصی شوند و برخی از آنها را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اضافه کرد: اقدامات سرکوب، ضرب و شتم، و جلوگیری از ورود آزادانه مسلمانان به مسجد الاقصی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که همزمان به هزاران شهرک‌نشین صهیونیست اجازه داده شد برای انجام مراسم تلمودی که همزمان با عید پسح یهودیان است به مسجد الاقصی وارد شوند.

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان با آغاز جنگ علیه ساکنان غزه پس از عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر گذشته، تهاجمات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی و فلسطینیان در کرانه باختری را افزایش داده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)