Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بانوی نیکوکار که اصرار داشت نام و تصویرش فاش نشود، به خبرنگار مهر گفت: در سال ۱۳۸۹ در پرواز تهران به سمت ارومیه بودم که هواپیما به دلیل شرایط نامساعد جوی و مه شدید ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در دشت نزدیک به روستای کلیساکندی ارومیه سقوط کرد.

وی عنوان کرد: آن شب من را هم همراه با فوتی‌ها برای انتقال آماده کرده بودند که ناگهان کسی متوجه زنده بودن من شد و من را که تمام مهره‌های کمرم شکسته و پای راست هم قطع شده بود، برای درمان به بیمارستان انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از ۱۰ روز برای پیوند و جراحی پا من را به بیمارستانی در تهران انتقال دادند اما تمام پزشکان از این عمل نا امید بودند و تنها یک درصد احتمال موفق بودن عمل و راه رفتن دوباره من را می‌دادند

وی ادامه داد: بعد از عمل جراحی به استان یزد انتقال داده شدم اما در تمام روزها هیچ حسی در پای خود نداشتم تا شبی که در عالم خواب یکی از اقوام فوت شده خود را دیدم که به من دلداری و اطمینان می‌داد که پاهایم خوب می‌شود.

وی گفت: فردای آن روز به سختی موفق شدم پاهای خود را تکان دهم و کم کم و روز به روز سلامت خود را باز یافتم.

وی عنوان کرد: بعد از آن خواب، نیت کردم تا هر سال سفره‌ای در خور شأن امام حسین (ع) و برادر بزرگوارش ابوالفضل العباس (ع) پهن کنم اما امسال به دلیل شرایط کرونایی نتوانستم این نذر را ادا کنم به همین دلیل مبلغ مورد نیاز برای اطعام امسال را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اختصاص دادم.

وی با حضور در ستاد دیه استان یزد مبلغ ۱۰ میلیون تومان به آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد اختصاص داد.

به گزارش مهر، در حادثه پرواز تهران به ارومیه، ۷۷ نفر کشته و ۳۳ نفر هم مجروح شده‌اند، که مجروحان به بیمارستان‌های ارومیه انتقال یافتند و تعداد کشته‌شدگان در ساعات بعد به ۸۰ نفر رسید که ناشی از فوت تعدادی از سرنشینان بود که از ناحیه نخاع یا گردن ضربه دیده بودند و خلبان و تمامی کادر پرواز هواپیما هم جزو کشته‌شدگان بودند.

کد خبر 5011594

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد ستاد ديه استان يزد عاشورا محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر آمار کرونا عاشورا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین شیوع کرونا گرگان شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد

آفتاب‌‌نیوز :

طبق اعلام فرودگاه ایلام، پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی آسمان و ایران ایر در روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۷ در مسیر تهران - ایلام - تهران به علت پایین بودن دید افقی باطل اعلام شده است.

بارش شدید باران از صبح امروز مناطق مختلف استان ایلام را فرا گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برگشت ۱.۷۰۰ میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • برگشت ۱.۷۰۰میلیارد تومان بدهی‌ در نقل و انتقال فولاد ارومیه
  • هزار و 920 زائر از آذربایجان غربی ۱۸ خرداد عازم حج ‌می شوند
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • ۱۹۲۰ زائر از آذربایجان غربی عازم حج‌می شوند/نخستین پرواز ۱۸ خرداد
  • کارل هاینتس رومنیگه: زنده ماندن در برنابئو سخت اما ممکن است
  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه