Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمد رضا پور ابراهیمی، شهردار علی آباد  گفت: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر علی آباد در جنوب کرمان برگزار شد.

او افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان و مبارزه با شیوع ویروس کرونا، شهرداری علی آباد اقدام به محلول پاشی و ضدعفونی کردن معابر  کرده است و عملیات محلول پاشی و ضدعفونی کردن  شهر به صورت مداوم ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پور ابراهیمی تصریح کرد: در دهه اول ماه محرم، طی بازدید‌های مداوم از هیئت‌های مذهبی شهر برای پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا در بین تمامی عزاداران حسینی ماسک بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده توزیع شد.

او بیان کرد: همزمان با ایام محرم به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر علی آباد معابر سطح شهر در آستانه ماه محرم سیاه پوش شد و مراسم ایام محرم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز برگزار شد.

شهردار علی آباد گفت: شهرداری علی آباد تمام تلاش خود را برای باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم عزای سرور و سالار شهیدان (ع) انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماه محرم کرونا ویروس ماسک بهداشتی علی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

ایسنا/همدان شهردار همدان اعلام کرد: برای نخستین‌بار در تاریخ شهرداری همدان پرواز هواپیما با هدف تصویربرداری هوایی و سه‌بُعدی با مقیاس ۱.۵۰۰ انجام می‌شود.

سیدمسعود حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

وی افزود: این اقدام با دریافت مجوزهای لازم از ستاد کل نیروهای مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

حسینی اظهار کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

وی بیان کرد: در این پروژه از تکنولوژی‌های نوین دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی رقومی و متریک و همچنین لیزر اسکن(LIDAR) معابر شهر استفاده خواهد شد.

حسینی در پایان گفت: پرواز هواپیمای دو موتوره سرنشین‌دار از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت و به مدت یک هفته در آسمان شهر همدان انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دسته عزای شهادت امام صادق(ع) با حضور آیت الله وحید خراسانی در قم
  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • نامزدهای انتخابات را به رعایت قانون توصیه می‌کنم
  • برپایی مراسم روز معلم در آباده
  • برپایی نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) صالح آباد + تصاویر
  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود