Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@17:11:05 GMT

طرز تهیه بادمجان شکم‌پر یونانی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۳۰۳۷

در این مطلب قصد داریم روش تهیه بادمجان شکم‌پر یونانی را به شما عزیزان آموزش دهیم. ناطقان: امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه بادمجان شکم‌پر یونانی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

بادمجان قایقی بزرگ ۴ عدد
گوشت چرخ کرده ۲۰۰ گرم
پنیر پیتزا ۲۰۰ گرم
رب گوجه فرنگی ۱ قاشق غذاخوری
پیاز ۱ عدد
جعفری خورد شده ۳ قاشق غذاخوری
مغز گردو خورد شده ۳ قاشق غذاخوری
سیر ۲ حبه
فلفل دلمه‌ای خلال شده ۱ عدد
فلفل سیاه ۱ قاشق چایخوری
نمک ۱ و ۱/۲ قاشق چایخوری
زرد چوبه ۱ قاشق چایخوری

بیشتر بخوانید

    آموزش آشپزی؛ از برنج سوخاری و ترشی بامیه تا سس رنچ خانگی + تصاویر

طرز تهیه:

بادمجان‌ها را شسته و به صورت طولی از وسط نصف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس به مدت ۲ ساعت در آب نمک بخوابانید تا تلخی بادمجان گرفته شود. سپس آن‌ها را شسته و خشک کرده و کمی سرخ کنید.

پیاز را نگینی کرده و در روغن کمی تفت دهید تا طلایی شود. گوشت چرخ کرده را به پیاز‌ها اضافه کنید تا آب گوشت کشیده شده و تفت داده شود. زردچوبه، نمک و فلفل و رب گوجه فرنگی را به گوشت اضافه کرده و هم بزنید. سیر را ریز نگینی کرده و به همراه گردو و جعفری خورد شده به مایه گوشتی اضافه کنید.

یک استکان آب به مایه گوشتی اضافه کرده و در تابه را بگذارید. اجازه دهید تا آب گوشت کشیده شده و مواد به روغن بیافتد. از مایه گوشتی با قاشق برداشته و درون بادمجان‌ها را پر کنید. بادمجان‌های پر شده را درون ظرف مناسب فر بچینید. روی بادمجان‌ها یک خلال فلفل دلمه‌ای گذاشته و روی آن‌ها پنیر پیتزا بریزید.

فر را با حرارت ۲۲۰ درجه سانتیگراد روشن کنید. بعد از گذشت ۱۰ دقیقه و وقتی فر گرم شد، ظرف بادمجان را روی پنجره وسط فر به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قرار دهید تا پنیر پیتزای روی بادمجان‌ها آب شده و رنگ طلایی خوشرنگی به خود بگیرند.
نوش جان. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: طرز تهیه ، بادمجان شکم پر ، یونانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرز تهیه بادمجان شکم پر یونانی بادمجان شکم پر تهیه بادمجان بادمجان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران

مسعود بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی یک سال گذشته تلاش مناسبی در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برای تکریم و پاسداشت مقام معلم انجام شده است.

وی افزود: در تابستان پیش رو نیز دو برنامه اساسی برای توانمندسازی معلمان به عنوان سرمایه انسانی و نیز پیگیری مطالبات فرهنگیان و خانواده‌های آنها اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از پنج هزار سهمیه استخدامی در شهرستان‌های تهران در راستای بهتر شدن شرایط مدارس داشتیم.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۳ نیز پنج هزار و ۷۷۶ سهمیه استخدامی از سازمان‌های مربوطه اخذ شده است، گفت: در اواخر اردیبهشت آزمون مقطع متوسطه را داشتیم، قبل از عید نیز آزمون ابتدایی برگزار شد و در حال ارزیابی تکمیلی افراد هستیم تا بتوانیم برای اول مهر این افراد را به چرخه آموزش و پرورش اضافه کنیم‌.

بهرامی ادامه داد: در مورد سرانه‌های آموزشی نیز با پیگیری‌هایی که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و خیرین محترم انجام دادند و حمایت‌های دولت طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تعداد ۱۵۳ فضای آموزشی به شهرستان‌های استان تهران اضافه شد.

وی گفت: اکنون بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی در سطح استان در حال اجرا است و به مرور به مجموعه آموزش و پرورش اضافه می‌شود.

کد خبر 6097510

دیگر خبرها

  • نان توت فرنگی یک نان خوش عطر و طعم و ساده
  • (ویدیو) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه
  • «تگزاس ۳»و «عطرآلود» به گیشه سینماها اضافه می‌شود
  • طرز تهیه دمی گوجه یا استانبولی خوشمزه ؛ فوت و فن پختن دمی گوجه در کمترین زمان | با این ترفند سس گوجه فرنگی را خوشمزه کنید
  • طرز تهیه خورشت کنگر مخصوص مرحله به مرحله
  • ترفندی برای خوشمزه‌تر شدن خورش بادمجان که هر کسی نمی‌داند
  • طرز تهیه کوکی شکلاتی + نکات مهم و فوت و فن‌ها
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • تمام خواص و مضرات ادویه کاری + طرز تهیه و ارزش غذایی