Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@07:35:31 GMT

شهردار مشهد: محرمی متفاوت و پرشور در مشهدمقدس رقم خورد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۴۵۴۰

شهردار مشهد: محرمی متفاوت و پرشور در مشهدمقدس رقم خورد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- شهردار مشهدمقدس گفت: با رعایت تمامی مسائل و پروتکل‌های بهداشتی، محرمی متفاوت و پرشور در مشهدمقدس رقم خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، محمدرضا کلائی؛ شهردار مشهدمقدس با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در مورد برگزاری مراسمات دهه اول محرم در مشهد توضیحاتی داد.

در این پست آمده است: «یکی از دغدغه‌های من بصورت خاص در یکماه اخیر این بود که چطور در این شرایط کرونا بتوانیم دهه اول محرم را برگزار کنیم، آن هم با رعایت ملاحظات بهداشتی و پیشگیرانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یک طرف خواسته مردم برای تعظیم شعائر و از طرف دیگه محدودیت‌ها وجود داشتند و کارمان امسال خیلی سخت بود. اما حالا که نگاهی به عزاداری‌های امسال می‌کنم احساسم این است که واقعاً محرم متفاوت و شاید پرشورتر از سال‌های گذشته رقم خورد؛ اتفاقی که با همراهی و پای کار آمدن همه و البته بیش از دیگران با پای کار بودن شما مردمِ خوب و زحمات زیاد هیئات مذهبی شکل گرفت تا مشهد به معنی واقعی کلمه به حسینیه تبدیل شود و در این موضوع هم مثل اکثر اوقات از همه شهرها جلوتر باشد.

مراسم عزاداری شام غریبان شهدای کربلا در لرستان برگزار شدآئین عزاداری شام غریبان عاشورایی در سراسر استان سمنان برگزار شد‌عزاداری عاشورای حسینی در محوطه ارک بزرگ تبریز به روایت تصویر

تصاویر زیبا و هنرمندانه ای که عکاسان امسال از مراسم عزاداری در فضای باز داشتند تماشایی و خاطره ساز بود؛ از کوه_پارک تا ورزشگاه تختی و عرصه میدان شهدا و همه 67 نقطه منتخب شهر. به ویژه تجربه برگزاری مراسم سوگواری در کوه‌پارک واقعاً تجربه بسیار فوق‌العاده‌ای بود و نشان داد که مشهد اکنون صاحب یک عرصه اجتماعی است که در مناسبت‌ها و رویدادهای مختلف می‌تواند میزبان باشد. فکر می‌کنم عزیزانی که تشریف بردند به خوبی خودشان از نزدیک دیدند که چقدر در اوج احترام به پروتکل‌های بهداشتی، مراسم عزاداری برگزار شد.

همکاران خوبم در اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد هم تلاش کردند تا فضاسازی شهری به بهترین شکل با همراهی هیئات مذهبی صورت بگیرد تا با آمادگی کامل بتوانیم مراسم دهه اول محرم را داشته باشیم و مشهد_برای_حسین (ع) را برای همه شهروندان عزیز تصویر‌سازی کنیم.

انتهای پیام/281/ ع

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ ماجرای اتفاقات اخیر روستای ابوالفضل اهواز چیست؟ + فیلم ۲ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۳ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۴ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۵ استاد حوزه علمیه: حضرت زینب(س) با سخنان روشنگرانه به تبیین اهداف قیام عاشورا پرداخت ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۸ عاشورایی متفاوت در نصف جهان؛ هرقدر برای امام حسین (ع) عزاداری کنیم کم است مهمترین اخبار استانها زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت در استان ‌فارس را لرزاند + جزئیات ۴۰ درصد از دانش‌آموختگان مراکز علمی‌ کاربردی شغل متناسب با رشته تحصیلی دارند نماینده ولی فقیه در کاشان: انقلابی ماندن بسیار سخت‌تر انقلاب کردن است استفاده بهینه از ظرفیت‌های سازمان اوقاف در عرصه‌های مختلف؛ با یک نوع ولنگاری در بحث فرهنگی موقوفات روبه رو هستیم مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر مراسم خیمه سوزان عصر عاشورا - میدان امام حسین (ع) حمله موشکی به اطراف فرودگاه بغداد اختصاصی تسنیم| جزییات جدید از پرونده قرارداد ویلموتس/ رد پیشنهاد توافق با مربی بلژیکی از سوی تاج عملیات بغداد: طرح امنیتی ویژه روز عاشورا «موفقیت آمیز» بود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روستای ابوالفضل امام حسین برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد
  • مراسم عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ایلام برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم