Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@15:03:41 GMT

تصادف مرگبار خودروی نظامی آمریکا در سئول+عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۲۸۸

تصادف مرگبار خودروی نظامی آمریکا در سئول+عکس

خبرگزاری فارس: در برخورد یک خودروی مسافربری با چهار سرنشین با یک خودروی زرهی ارتش آمریکا در نزدیکی سئول، چهار تن از شهروندان کره جنوبی جان خود را از دست دادند و یک نظامی آمریکایی نیز زخمی شد.

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، آنطور که خبرگزاری «یونهاپ» کره جنوبی گزارش کرده است، حادثه فوق اواخر یکشنبه شب به وقت محلی در شهر «پچئون» در حدود ۴۰ کیلومتری از شمال «سئول» پایتخت کره جنوبی به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروی مسافربری که چهار غیرنظامی از جمله یک زوج در آن سوار بودند، به قسمت پشت خودروی نظامی آمریکایی که در حال حرکت به سمت یک پایگاه نظامی در «چئوروان» استان «گانگوان» بود، برخورد کرده است.

طبق گزارش راشاتودی، چهار قربانی این حادثه همگی حدود پنجاه ساله بودند و بعد از وقوع این حادثه به بیمارستان منتقل شدند، اما بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

یکی از خبرنگاران کره جنوبی در سئول با انتشار تصاویری از این حادثه در توییتر گزارش کرد که تصادف مرگبار در پل «یئونگدو» به وقوع پیوست و یک خودروی شاسی بلند که ظاهراً با سرعت بالا در حرکت بوده است، به یک خودروی نظامی ارتش آمریکا برخورد می‌کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که خودروی زرهی آمریکا دو سرنشین داشته است که بعد از این حادثه دچار جراحاتی شده‌اند، اما شدت جراحات خفیف گزارش شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: خودروی نظامی آمریکا تصادف مرگبار خودروی مسافربری سئول عکس یک خودروی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی

 
 سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از سانحه رانندگی در محور صوفیان_شبستر که سه کشته و چهار مصدوم بر جای گذاشت، خبر داد.

وحید شادی نیا با اعلام این خبر گفت: سانحه رانندگی عصر پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ماه، در محور شبستر -صوفیان منجر به فوت سه سرنشین خودروها و مصدومیت شدید چهار نفر دیگر شد.

وی ادامه داد: به دنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی حوالی ساعت ۱۹ امروز، آمبولانس‌هایی از پایگاه‌های شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر منتقل کردند که حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

 

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان کرج-قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • دو حادثه رانندگی با ۱۵ مصدوم در اردبیل
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • 3 کشته در سانحه رانندگی آذربایجان شرقی / تصادف دنا با سوزوکی
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها