Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@06:27:52 GMT

نمایشگاه گروهی «گرگ و میش» در فرهنگسرای نیاوران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۵۷۴۵

نمایشگاه گروهی «گرگ و میش» در فرهنگسرای نیاوران

نمایشگاه گروهی «گرگ و میش» با هدف بازنمایی وضعیت هنر و هنرمندان در دوران بیماری همه ‏گیر کرونا از چهاردهم شهریور ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، آثار نمایشگاه گروهی نقاشی و مجسمه ‏سازی «گرگ و میش» به نمایشگاه ‏گردانی بابک انالو به مدت 13روز روی دیوارهای گالری فرهنگسرای نیاوران  در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد آثاری از هنرمندان نسل میانه و هنرمندان جوان که غالبا گرایشی هویتی به هنر ایرانی دارند در کنار هم قرار گرفته است

احسان ارجمند، فاطمه پاشا، ساوالان جماعتی، ابراهیم حقیقی، سارا راه انجام،حسن روح الامین، هادی روشن ضمیر، سیما شاهمرادی، ترانه صادقیان، حمیدرضا فتوحی، محمد هادی فدوی، نیلوفر قادری نژاد، میترا کاویان، مرتضی گودرزی، جمشید مرادیان، میثم نژاد رسولی، مرجان نعمتی، ناصر محمدی، داور یوسفی و آرمان یعقوب پور  هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه گروهی شرکت کرده اند.

در استیتمنت نمایشگاه‏ «گرگ و میش»آمده است : دنیای ما اکنون وضعیتی را تجربه می‏کند که دهه‏هاست برای بشر ناشناخته و تجربه نشده است و حتی این توهم را موجب شده بود که گویی دوران بیماری‏های همه‏گیر به تاریخ پیوسته است. اما حالا زخم عمیقی به زخم‏های جامعه اضافه شده و راه گریزی هم نیست. این شرایط تا مدت نامعلومی جاری خواهد بود و این خود بر دهشت بحران می‏افزاید ... اما در این میانه هنرمندان بیش از پیش دیده شدند و گویا رسالت تاریخی هنر دوباره خودش را به رخ کشید؛ اگر بیاندیشیم که یکی از کارکردهای هنر کاتارسیس است و هنرمند نه به عنوان فرد که به عنوان روح آگاه زمانه و جامعه عمل می‏کند، این التیام‏بخشی و آگاهی‏افزایی در روزگار کرونا خودش را به نمایش گذاشت.

شایان ذکر است  علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه تا 27 شهریور ماه می توانند با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در روزهای عادی از ساعت 10 الی  19 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 به فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرگ و میش فرهنگسرای نیاوران برپایی نمایشگاه فرهنگسرای نیاوران نمایشگاه گروهی گرگ و میش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم

پس از سقوط نگران کننده ایوان اندیکا در جریان دیدار اودینزه و آاس رم در هفته ۳۲ سری آ، این بازی نیمه تمام ماند و ایوان اندیکا به بیمارستان منتقل شد. او یک روز بعد از بیمارستان مرخص شد و دیگر خطری این مدافع ساحل عاجی را تهدید نمی کند.

به نقل از رمانیوز؛ ایوان اندیکا از دیروز به تمرینات گروهی رم بازگشت و مجوز انجام فعالیت های سنگین را دریافت کرد. به این ترتیب او می تواند در بازی مقابل ناپولی، جالوروسی را از روی نیمکت همراهی کند. اندیکا برای بازی حساس پنج شنبه شب مقابل بایرلورکوزن کاملا در دسترس ده روسی خواهد بود.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • بحث درباره زیاده روی در عرق خوری در برنامه گلزار
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها