Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  روز دوشنبه  دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ،آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدان در جمع عزاداران حسینی (ع) کرج  افزود: نباید تحت هیج شرایطی از شعارها و آرمان‌های انقلابی‌مان کوتاه بیاییم.

وی بیان داشت:  بدون کمترین ملاحظه‌ای در مقابل  سران استکبار و آمریکا ایستادگی خواهیم کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله حسینی همدانی  بابیان اینکه امام حسین (ع)  در مقابل جریان ظلم قرار گرفت، گفت: حضرت سید الشهدا (ع ) تنها در مقابل شخص یزید نایستاد بلکه در مقابل جبهه ظلم قرار گرفت و فرمود: «مِثْلِی لا یُبایِعُ لِمِثْلِهِ» یعنی هرکسی مثل حسین فکر می‌کند با مثل یزید بیعت نمی‌کند.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه عبارت «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» به این معنی است که همه افراد باید هرروز جلوی استکبار بایستند، اظهار داشت:  کسانی که تلاش می‌کنند با دشمنان  و استکبار رابطه برقرار کنند و حرف از تسلیم در مقابل ظالم می‌زنند معلوم است  که آنان در مکتب امام حسین(ع) درس نیاموخته اند.

آیت‌الله حسینی همدانی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا یعنی تن دادن به ذلت، گفت: همانطور  که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما با همه دنیا ارتباط برقرار کرده و اهل تعامل و مذاکره هستیم اما با آمریکا نه ،  در این رابطه فرمودند مذاکره آمریکا با ایران یعنی نفوذ و آن‌ها می‌خواهند راه را برای تحمیل باز کنند، مذاکره با این‌ها یعنی راه باز کردن، مذاکره‌ی با این‌ها یعنی راه را باز کردن برای اینکه بتوانند، هم درزمینه‌ی اقتصادی، هم درزمینه‌ی فرهنگی، هم در زمینه‌های سیاسی و امنیّتیِ کشور نفوذ کنند که امروز رگه‌های نفوذ دشمن را در فرهنگ می‌توان دید.

وی در ادامه با اشاره به تاریخ صدر اسلام، افزود: پس از پیروزی پیامبر اسلام (ص ) کفار زمانی که دیدند با جنگ سخت نمی‌توانند کار از پیش ببرند، پروژه نفوذ را شروع کردند و پس از آن نوبت به مرحله استحاله رسید و بعد از ۵۰ سالی که از اسلام گذشت امام حسین (ع) قیام کردند و گفتند می‌خواهم اسلام را برگردانم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمن قصد دارد نفوذ را با افراد فریب‌خورده و بی‌بصیرت انجام دهد، گفت: دشمن این روش را در برخی از کشورهای مرتجع منطقه انجام داد و سیاست و فرهنگشان از بین رفت و دیگر دوست و دشمن را تشخیص نداده و هر آنچه را آمریکا امر می‌کند انجام می‌دهند.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به این‌که آمریکا برنامه نفوذ در ایران را داشته و خواهد داشت، افزود: آن‌ها خودشان نمی‌توانند نفوذ کنند بلکه از طریق افراد و جاهای مختلف این کار را انجام می‌دهند.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها دو هدف مهم را برای بعد از برجام کلید زدند؛ یک نفوذ و دوم ماندن در منطقه و در اختیار گرفتن جریاناتی که در این منطقه مهم و استراتژیک وجود دارد که  تا امروز موفق نشده‌اند به این هدفشان دست پیدا کنند و  تا آخر هم نمی‌توانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بابیان اینکه جریان حق و باطل تا ظهور حضرت حجت سلام‌الله‌علیه ادامه دارد، افزود: ما از مکتب امام حسین (ع) و قیام عاشورا یاد می‌گیریم که با دقت تمام جریانات دو جبهه حق و باطل را رصد کرده و بدانیم این جریان تا ظهور حضرت حجت ارواحنا فدا ادامه دارد و این‌طور نیست که یک مقطعی آمده و بعد قطع شود.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه حق و باطل یک هویت ثابت اما با ظواهر مختلف دارند، افزود: باید در هر زمان با توجه به شرایط آن جنگید و پیش‌نیاز دولت جهانی حضرت حجت سلام‌الله‌علیه شناخت عاشورا، کربلا و حرکت کردن در مسیر کربلایی شدن است.

وی در بخش دیگری بابیان اینکه دو جریان بر نظام اسلامی حاکم هستند، عنوان داشت: جریان نخست جریان انقلابی و ولایی است که وظیفه و رسالت آن اصالت بخشیدن به دین و حاکم کردن آموزه‌های دینی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی است که اصول و مبنای آن بر اساس قرآن و عترت است.

رییس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در ادامه به تشریح ویژگی‌های جریان انقلابی و ولایی پرداخت و گفت: تاکید بر پشتوانه مردمی با راهبرد مردم‌سالاری دینی، همسویی با رهبری و الهام گرفتن از منویات رهبر معظم انقلاب، اصرار بر روحیه و غیرت عاشورایی، ایمان راسخ و باور به نصرت الهی، پایبندی به اصول و مکتب و مبانی فکری امامین انقلاب، الهام بخشی از آرمان‌های عاشورا، مجاهدت و مقاومت درراه اعتلای ارزش‌های دینی، ایثار و ازخودگذشتگی و تلاش بی‌وقفه و خالصانه تا رسیدن به شهادت، استکبارستیزی و استفاده از ظرفیت‌های جامعه و حمایت از مستضعفین و ملت‌های مظلوم جهان از اصول جریان انقلابی و ولایی است.

آیت‌الله حسینی همدانی در مقابل به شمردن برخی از ویژگی‌های جریان متقابل با جریان و ارزش‌های انقلاب پرداخت و گفت: انفعال در مقابل قدرت پوشالی و فرهنگ بیگانه به‌ویژه غرب، ارتجاع و آرزوی بازگشت به دوران ستم‌شاهی، متاثر از تراوشات فلسفه غرب، بی‌مبالاتی و عدم تعصب و غیرت بر ارزش‌های دینی ملی و انقلابی، دارا بودن اندیشه تکنوکراتی، برداشت کدخدایی از شیطان بزرگ و رعب و وحشت از او،عدم پایبندی به فقه جواهری و ولایت و رهبری، تقابل با اصول و مبانی اندیشه سیاسی اسلام و مکتب امام،توهم دانستن دشمن و دشمنی دشمنان قسم‌خورده وقرائت‌های مختلف از دین از شاخه‌های اصلی این جریان است.

وی  افزود: جامعه انقلابی و آرمانی که وظیفه ساز ظهور حضرت حجت سلام‌الله‌علیه است به اندیشه عاشورایی و زینبی به‌عنوان الگوی خود نیازمند است بنابراین نباید تحت هیج شرایطی از شعارها و آرمان‌های انقلابی‌مان کوتاه بیاییم و بدون کمترین ملاحظه‌ای سران استکبار و آمریکا را می‌کوبیم و در مقابلشان می‌ایستیم.

برچسب‌ها امام جمعه کرج مذاکره محرم ۹۸ امام حسین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرج مذاکره محرم ۹۸ امام حسین امام جمعه کرج مذاکره محرم ۹۸ امام حسین آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج استان البرز امام حسین حضرت حجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند می‌زنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی