Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@13:54:26 GMT

گشایش سومین پایگاه بهداشت در منطقه 3 تهران

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۶۳۲۵

گشایش سومین پایگاه بهداشت در منطقه 3 تهران

خبرگزاری آریا - به منظور پیشگیری از بیماریها و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مقابله با همه گیری ویروس کرونا، سومین پایگاه بهداشت منطقه سه با همکاری اداره سلامت حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه و با ارائه خدمات رایگان، در محله سید خندان افتتاح و راه اندازی شد.
به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، منصور دویده رئیس اداره سلامت منطقه با اعلام این خبر گفت : شهروندان با مراجعه و یا تماس با این پایگاه می توانند از مشاوره و اطلاع رسانی درباره بیماری کووید 19 بهره مند شوند و در صورت وجود علائم و مشکلات احتمالی به مراکز درمانی وزارت بهداشت معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دویده در ادامه به سایر خدمات رایگان این مرکز اشاره کرد و افزود: ویزیت بیماریهای زنان، مامایی و سالمندان، کنترل فشار خون و قند خون خانم ها و آقایان، واکسیناسیون در تمام مقاطع سنی، مشاوره تغذیه، بیماریهای اعصاب و روان و انجام تست بیماریهای ویژه زنان از جمله این خدمات است.
او همچنین ارائه مکمل های رایگان به شهروندان را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این پایگاه عنوان کرد و افزود: مشاوره در زمینه ی مراقبت و سلامت کودکان، مادران و سالمندان و ارائه مکمل های آهن و ویتامین های مورد نیاز این گروه ها در این مراکز به صورت رایگان به شهروندان ارائه می شود.
این مرکز در سید خندان، میدان کتابی، جنب پل پرستو سرای محله سید خندان واقع شده است و شهروندان می توانند با همراه داشتن کد ملی در ساعات اداری به این مرکز مراجعه و یا با شماره تلفن 26701394 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد