Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:20:37 GMT

بوستان تخصصی کودک در نواحی منفصل شهری نایسر سنندج احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۶۳۸۲

بوستان تخصصی کودک در نواحی منفصل شهری نایسر سنندج احداث می‌شود

‍‍‍‍‍‍

شهردار سنندج از آغاز عملیات اجرایی احداث بوستان کودک در نواحی منفصل شهری نایسر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری سنندج، حشمت‌الله صیدی از آغاز  عملیات  اجرایی احداث بوستان کودک در نایسر خبر داد و اظهار داشت: احداث فضای سبز، اجرای دیوار نگاری، نصب المان کودک و ست بازی کودکان از جمله اقدامات در جهت احداث این بوستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ارتقاء سطح سیما و منظر، افزایش روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان را از جمله اهداف احداث فضای سبز عنوان کرد و گفت: بوستان کودک در زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع در نایسر احداث می‌شود.

تشدید نظارت بر فعالیت شهربازی و خانه‌های بازی در استان مرکزی/ بیشتر وسایل بازی غیراستاندارد استشهربازی غدیر قم تا شهریورماه امسال افتتاح می‌شود

شهردار سنندج افزود: همچنین اجرای دیوارنگاری به متراژ 80 متر مربع بر روی دیوار جنب پارک، المان کودک و ست بازی کودکان هم در این بوستان نصب خواهد شد.

صیدی تصریح کرد: احداث فضای سبز و ایجاد مکان مناسب برای تفریح و بازی کودکان یکی از برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج در نواحی منفصل شهری است.

انتهای پیام/481/ ت

 

 

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... ۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در استان فارس پلمب شد تنها نشانه حیات شهربازی پلمب شده کرمانشاه خشکید+ تصاویر شهردار گرگان: شهربازی با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته می‌شود + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۲۵۰ مورد وسیله شهربازی در استان فارس پلمب شد تنها نشانه حیات شهربازی پلمب شده کرمانشاه خشکید+ تصاویر شهردار گرگان: شهربازی با مشارکت قرارگاه خاتم‌الانبیا ساخته می‌شود + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۴ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۵ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۶ زلزله ۴.۸ ریشتری علامرودشت در استان ‌فارس را لرزاند + جزئیات ۷ استاد حوزه علمیه: حضرت زینب(س) با سخنان روشنگرانه به تبیین اهداف قیام عاشورا پرداخت ۸ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم مهمترین اخبار استانها گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است عضو کمیسیون آموزش مجلس: ۵ میلیون دانش‌آموز کشور گوشی هوشمند و امکان دسترسی به اینترنت ندارند ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود گزارش| ‌پیچیده‌ترین شاهکار ایرانیان در مسیر مرگ تدریجی / ‌قنات‌ها ‌دیگر جایی در تفکر مدیران میراث فرهنگی ندارد مهمترین اخبار تسنیم ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت «مصطفی ادیب» نامزد نخست‌وزیری جدید لبنان کیست؟ عراقچی برای شرکت در نشست کمیسیون مشترک برجام وارد وین شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساخته می شود ترین اخبار فضای سبز پلمب شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از تکمیل پروژه عمرانی احداث پل صاحب روضات خبر داد و گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد اظهار کرد: مدت زمان قرارداد برای اجرای پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح صاحب روضات ۸ ماه تعیین شده بود که با کار جهادی و همت دست‌اندرکاران، این پروژه عمرانی در مدت پنج ماه احداث و آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به بعضی از اطلاعات فنی این پروژه افزود: این پل ۳۲ متر در ۳۰ متر شامل دو خط رفت و برگشت است، همچنین ۱۱۴ عدد تیر پیش ساخته، ۲ عدد کوله هر کدام به‌طول ۳۰ متر، ۷ عدد ستون در محور وسط به ارتفاع هر یک ۶ متر، ۱۶۰۰ مترمکعب بتن ریزی و ۴۰۰ تن آرماتوربندی در آن استفاده شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مزایای احداث پل صاحب روضات گفت: این پل موجب دسترسی خیابان صاحب‌روضات به خیابان بهستان و کاهش ترافیک پل‌های جهاد و صمدیه می‌شود و با اعتباری ۶۰ میلیارد تومانی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 750678

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • درخت کشی در تهران؛ چرا شهرداری به دنبال قطع درختان است؟
  • درخت کشی در تهران
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد