Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، شهر«پوتچون» در استان«کیونگ کی»شاهد تصادف یک خودروی ورزشی چندمنظوره با یک تانک نیروهای آمریکایی که در کره جنوبی مستقر هستند شد. این تصادف 4 شهروند کره جنوبی را به کام مرگ کشاند.

پلیس کره جنوبی امروز دوشنبه گفت که این خودرو ساعت 9:30 شب گذشته در پل«یونگ رو» در نزدیکی میدان تیر ارتش هستم نیروهای آمریکایی در شهر پوتچون در نزدیکی مرزهای مشترک دو کره با تانک آمریکایی تصادف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس افزود که همه 4 سرنشین (دو زن و دو مرد پنجاه ساله) به شدت زخمی شدند و به بیمارستان منتقل شدند اما چندی بعد جان خود را از دست دادند.

این حادثه همچنین منجر به زخمی شدن یک سرباز آمریکایی سرنشین تانگ به شکل خفیفی شد که به بیمارستان منتقل شد.

پلیس کره جنوبی تحقیقاتی را درباره این حادثه آغاز کرده است.

 

اخبار مرتبط انتقاد تند جهانگیری از کره جنوبی به دلیل بلوکه کردن پول ایران گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در کره جنوبی؟ بهانه کره‌جنوبی و ژاپن برای عدم پرداخت پول ایران کره جنوبی عامل شیوع 36 درصد از کرونا در این کشور را دستگیر کرد ادعای یک مقام کره جنوبی در خصوص دلیل عدم انتقال پول ایران

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کره جنوبی نیروهای آمریکا در کره جنوبی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد (عکس)

سه مزاحم ناموس که در محله نازی آباد با استفاده از سلاح سر (قمه) ضمن شرارت با ۲ مرد درگیر و آنها را روانه بیمارستان کرده بودند، دستگیر شدند و صبح سه شنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) صحنه این درگیری در حضور مردم بازسازی شد.

به گزارش صدای ایران از سایت جمهوری اسلامی ایران،بامداد ۳۱ فروردین امسال سه مرد سوار بر خودرو در خیابان مدائن نازی آباد به یک مادر و دختر هتک حرمت کردند که این کار با واکنش پسر ۱۲ ساله خانواده همراه می‌شود. پس از این اتفاق یکی از سه مرد از خودرو پیاده شده و با قمه به سمت خانواده مذکور حمله می‌کند که با واکنش ۲ مغازه دار منطقه مواجه می‌شود و در نهایت سه شرور هتاک با قمه به مغازه داران مدافع مادر و دختر حمله کرده و هر ۲ نفر را راهی بیمارستان می‌کنند.

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه معروف در ایران: سال ۱۴۰۱ پلیس کشته داد اما نکشت | دانشجو و استادی اخراج نشد | فیلم
  • آمریکا لبنان را تهدید کرد: یا موافقت با ساخت برج‌های مراقبت یا توقف حمایت‌ها از ارتش
  • بازسازی صحنه درگیری مزاحمین نوامیس در محله نازی آباد (عکس)
  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی