Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه تیاگو سیلوا از رفتار لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن با موکلش انتقاد کرد. 

مدیر برنامه تیاگو سیلوا مدافع جدید باشگاه چلسی، می گوید پاری سن ژرمن، پیش از رسمی شدن انتقال موکلش به باشگاه لندنی، بار دیگر تلاش کرد تا قرارداد او را تمدید کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، تیاگو سیلوای 35 ساله، پس از 8 سال حضور در پاری سن ژرمن و در پی به اتمام رسیدن قراردادش با باشگاه فرانسوی، با انتقالی آزاد به چلسی پیوست تا فوتبالش را در این باشگاه لندنی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، مدیر برنامه این مدافع با تجربه برزیلی می گوید پاری سن ژرمن خیلی دیر و در آستانه اعلام رسمی انتقال موکلش به چلسی، تلاش کرد تا قرارداد جدیدی با او به امضا برساند. مدیر برنامه تیاگو سیلوا در این باره گفت: 

تیاگو (سیلوا) از تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن، ناامید شده بود چرا که ماه ها پیش لئوناردو (مدیر ورزشی پاری سن ژرمن) به او اطلاع داده بود که قرادادش را تمدید نخواهند کرد. با این حال، سه شنبه هفته گذشته، لئوناردو طی تماسی با تیاگو، در خصوص احتمال تمدید قرارداد او به مدت یک سال دیگر صحبت کرده بود. موکلم در آن زمان با چلسی به توافق رسیده بود و دیگر راه برگشتی وجود نداشت. وقتی که چنین پیشنهادی را مطرح می کنید، با ابتدا خودتان در رابطه با آن قانع شوید. مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، دو ماه پیش به موکلم اطلاع داده بود که قراردادش تمدید نخواهد شد و دو ماه بعد برای تمدید یک ساله، با او تماس گرفت. چگونه چنین کاری ممکن؟ 

مدیر برنامه تیاگو سیلوا می گوید توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن، می خواست قرارداد مدافع برزیلی تمدید شود اما با توجه به صحبت های لئوناردو در خصوص عدم تمدید قرارداد باشگاه فرانسوی با او، دیگر راهی برای ادامه حضور در آنجا باقی نمانده بود. او اظهار داشت: 

مدیر ورزشی و سرمربی یک باشگاه باید با هم صحبت کنند. در این مورد خاص، این اتفاق پیش نیامده بود. توخل مایل به ادمه حضور سیلوا در پاری سن ژرمن بود اما لئوناردو این را نمی خواست و قدرت در این زمینه، در اختیار لئوناردو بود. حتی اگر انتقال تیاگو به چلسی نیز تمام شده نبود، او نمی توانست به این فکر کند که پس از صحبت های دو ماه پیش لئوناردو، دوباره قراردادش را با باشگاه تمدید کند. چنین چیزی تحقیر آمیز است. ما هیچگاه در مورد پول یا مدت زمان قرارداد با پاری سن ژرمن صحبت نکردیم. هیچگاه. لئوناردو به تیاگو گفته بود که برای فصل آینده روی او حساب نمی کند. همین. 

همچنین بخوانید:

تیاگو سیلوا به چلسی پیوست / رسمی

 

خداحافظی تیاگو سیلوا با پاری سن ژرمن: پاریس را برای همیشه در قلبم نگه خواهم داشت 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مدیر برنامه تیاگو سیلوا پاری سن ژرمن تمدید قرارداد مدیر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۶۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0

بازدید 6 تیم‌های فوتبال دورتموند و پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا - نیمه نهایی (دور رفت) به مصاف هم رفتند و در نهایت دورتموند یک بر صفر پاری سن ژرمن را برد. نیکلاس فولکروگ در دقیقه 36 تک گل دورتموند را زد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0