Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:39:20 GMT

فراخوان سی‌وسومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۷۲۳۶

فراخوان سی‌وسومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان منتشر شد

اولین تیزر فراخوان سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این تیزر با تأکید بر برپایی مجازی این دوره از جشنواره ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، این دوره جشنواره با توجه به شیوع جهانی کووید-19، در قالب رقابتی در دو بخش «مسابقه سینمای ایران» و «مسابقه سینمای بین‌الملل» برگزار و ضمن اعلام برگزیدگان در هر دو بخش، در این دوره نیز جوایز «ویژه دبیر» «سیفژ» «یونیسف» «وب‌سری» «جایزه شهید بهنام محمدی» و جایزه «برترین فیلم از نگاه داوران کودک و نوجوان» به فیلم‌های برگزیده اهدا خواهد شد.

سی‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا تابش، از 27 مهر تا 2 آبان 1399 به صورت مجازی و نمایش آنلاین برگزار خواهد شد.

 

 

استیفن کینگ فیلمنامه سریال آخرالزمانی و کرونایی خود را می‌نویسد«تنت» در گیشه شگفتی ساز شد!

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT16 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره فیلم کودک سینما بیشتر بخوانید... انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» اکران آنلاین می‌شود «بی‌گاه» نامزد بهترین فیلم جشنواره اولدنبرگ شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» اکران آنلاین می‌شود «بی‌گاه» نامزد بهترین فیلم جشنواره اولدنبرگ شد واژه های کاربردی مرتبط جشنواره فیلم کودک سینما پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ ماجرای تحریم آب و کتک‌ خوردن بازیگر شمر در خیابان/ محمد فیلی: از امام حسین(ع) می‌خواهم مرا به نوکری قبول کند + فیلم ۲ اینفوگرافیک| فرزندان حضرت زهرا(س) که در کربلا حضور داشتند و سرنوشت آن‌ها ۳ اینفوگرافیک| فرزندان و نوادگان حضرت ام‌البنین(س) که در کربلا حضور داشتند و سرنوشت آن‌ها ۴ رجعت امام حسین با اصحاب در عصر ظهور و سپهسالاریِ حضرت عباس ۵ روضه‌خوانی "محمود کریمی" در منزل "شهید سلیمانی " ۶ رویگری: در کوچه و خیابان "کیان" صدایم می‌زنند/ چرا فقط به هنگام دیدن "مختارنامه" یادم می‌افتند؟ ۷ پخش داستان حضرت عباس(ع) از تلویزیون ۸ حرمله‌ای که می‌گوید امام حسین(ع) به او آبرو داده!/ مداحی "انوش معظمی" در تسنیم + فیلم مهمترین اخبار فرهنگی ماجرای صدور فتوای شرک در زندان در پی تغییر ایدئولوژی سازمان مجاهدین/ آیا مهدی عراقی "اتاق دویی" بود؟! بررسی موضوع لعن در زیارت عاشورا/ چرا کسانی که در برابر ظلم به امام حسین(ع) سکوت کردند، لعنت می‌شوند؟ استقبال خانواده‌ها از طرح‌های جدید نوشت‌افزار ایرانی اسلامی "زمین گرم" از امشب پخش می‌شود/ آخرین خبرها از سریال مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود تسهیل تأمین ارز برای واردات کالاهای اساسی/ ترخیص و توزیع نهاده دامی بدون مجوز وزارت جهاد ممنوع شد تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت لبنان| آغاز رایزنی‌های پارلمانی برای انتخاب مأمور تشکیل دولت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک سینما جشنواره فیلم کودک سینما ترین اخبار امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • زیر تیغ
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد