Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@20:21:11 GMT

کمک ۸۵ میلیون تومانی ملایری ها در طرح احسان حسینی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۷۸۸۲

کمک ۸۵ میلیون تومانی ملایری ها در طرح احسان حسینی

کرمی مقدم گفت: از ابتدای شروع طرح احسان حسینی مردم خیر ملایر بیش از ۸۵ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته امداد ملایر کمک شد.

« تیمور کرمی مقدم» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین(ع) گفت: همزمان با آغاز ماه محرم طرح احسان حسینی در شهرستان با هدف دستگیری از خانواده های زیر پوشش این نهاد در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ملایر با اشاره به  برپایی  یک پایگاه جمع‌آوری نذورات و کمک‌های مردمی برای این طرح در میدان امام خمینی(ره) شهر ملایر افزود: خیران و مردم نیکوکاران ملایر تا کنون کمک‌های نقدی و غیر نقدی در راستای طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم به کمیته امداد این شهرستان اهدا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه  این طرح تا پایان ماه صفر ادامه داردافزود: طی روزهای گذشته بیش از 2 هزار و 500 پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند توزیع  و همچنین تعدادی دام  نیز ذبح و بیش از 300 بسته گوشت بین خانواده‌های نیازمند  نیز با همکاری مراکز نیکوکاری توزیع شد.

وی همچنین از توزیع 600 بسته سبد معیشتی بین خانوادهای نیازمند ملایری در قالب طرح احسان حسینی اشاره کرد و گفت: برای هر کدام از این بسته ها نیز 300 هزار تومان هزینه شده است.


کرمی مقدم با اشاره به اینکه جمع‌‌آوری کمک کهای نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران ملایری از ابتدای ماه محرم تا کنون در راستای طرح احسان حسینی بیش از 85 میلیون تومان بوده است گفت: این کمک ها همچنان ادامه دارد.


وی ضمن تقدیر از کمکهای خیران و مردم نیکوکار شهرستان گفت: بیان کرد:نیکوکاران ملایری می‌توانند نذورات خود را به روش‌های مختلف پرداخت الکترونیکی از طریق شماره کارت 6037997950082520 برای طرح احسان حسینی (پخت و توزیع غذای گرم ) و شماره کارت 6037997950065988 برای طرح احسان حسینی ( تهیه و توزیع سبد غذایی) و شماره کارت 37997950074253 60 (برای کمک به اجاره مسکن و تهیه لوازم التحریر) در قالب طرح پویش ایران همدل به حساب کمیته امداد ملایر و یا با کد دستوری #۸۱۴*۸۷۷۸* کمیته امداد ملایر برای توزیع در بین افراد زیر پوشش و نیازمند داشته باشند. 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح احسان حسینی شهرستان ملایر کمیته امداد امام خمینی ره طرح احسان حسینی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • عکس| تصاویری از کنسرت خواننده عصر جدید در کشورهای عربی/خوانندگی احسان یاسین در تونس
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان