Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-رییس جمهور با تبریک فرارسیدن روز ملی قرقیزستان ابراز امیدواری کرد با عنایت به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور و در پرتو مساعی مشترک، روابط فیمابین در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بیش از پیش توسعه یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام والمسلین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سورنبای جئین بکوف

رئیس جمهور محترم قرقیزستان

فرا رسیدن روز ملی جمهوری قرقیزستان را به جنابعالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با عنایت به اشتراکات تاریخی و فرهنگی دو کشور و در پرتو مساعی مشترک بیش از پیش شاهد توسعه روزافزون روابط فیمابین در تمامی زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی باشیم.

تلاش مضاعف مسئولین دو کشور برای شناسایی و رفع موانع و مشکلات احتمالی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود، می‌تواند گام بزرگی در تحقق توسعه مناسبات و فراهم آوردن رفاه بیشتر برای ملت‌های‌مان باشد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و بهروزی مردم جمهوری قرقیزستان و همچنین رهایی از بیماری جهانی کرونا را مسألت دارم.

رییس جمهور روز ملی مالزی را تبریک گفت

همچنین رییس جمهور در پیامی به پادشاه مالزی با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور به دولت و مردم مالزی ابراز امیدواری کرد در پرتو اراده سیاسی موجود، همبستگی میان دو ملت و روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی، بیش از پیش توسعه یابد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

جناب آقای سلطان عبدالله رعایه‌الدین المصطفی بالله شاه

پادشاه مالزی

فرا رسیدن روز ملی مالزی را به جنابعالی، دولت و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

جمهوری اسلامی ایران ضمن تحسین مواضع و تلاش‌های دولت و مردم مالزی و دیدگاه مشترک دو کشور در مقابله با بحران‌های جهان اسلام از جمله اشغال فلسطین و آلام مردم مظلوم آن، تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی دنیای اسلام را گفتگو و تعامل سازنده میان دولت‌های اسلامی می‌داند. در این چارچوب مایلم از آن‌جناب برای سفر به جمهوری اسلامی ایران به منظور گفتگو و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات جهان اسلام و ابتکارات جمهوری  اسلامی ایران در راستای تقویت صلح و ثبات و همچنین توسعه هر چه بیشتر روابط دوجانبه با کشور دوست و برادر مالزی دعوت نمایم.

امیدوارم در پرتو اراده سیاسی موجود، بیش از پیش شاهد همبستگی میان دو ملت و توسعه روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و نیکبختی مردم مالزی را مسالت دارم.

 روحانی فرارسیدن روز ملی ویتنام را تبریک گفت

رییس جمهور در پیامی نیز با تبریک فرارسیدن روز ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام خاطرنشان کرد: امیدوارم روابط دو کشور در پرتو دوستی دیرین و اراده مشترک مقامات بلندپایه دو کشور، بیش از پیش گسترش یافته و مناسبات در تمامی زمینه‌ها توسعه و تعمیق یابد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای نگوین فوترونگ

رئیس جمهوری سوسیالیستی ویتنام

فرا رسیدن روز ملی جمهوری سوسیالیستی ویتنام را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

امیدوارم روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوسیالیستی ویتنام در پرتو دوستی دیرین و اراده مشترک مقامات بلندپایه دو کشور، بیش از پیش گسترش یافته و شاهد توسعه و تعمیق مناسبات در تمامی زمینه‌ها باشیم.

سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری سوسیالیستی ویتنام را آرزومندم.

حسن روحانی         

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد جمهوری سوسیالیستی ویتنام جمهوری اسلامی ایران فرا رسیدن روز ملی روابط فیمابین تمامی زمینه رییس جمهور حسن روحانی بیش از پیش آن جناب دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش‌آفرین باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی ظهر امروز در پیش اجلاسیه شهدای آموزش نظامی با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران اظهار داشت: افتخار آفرینی های سپاه پاسداران در عرصه های مختلف محصول مجاهدت ها، روحیه ولایتمداری، انقلابی‌، جهادی و خادمانه پاسداران و بسیجیان و صبر و شکیبایی خانواده های آنها و حمایت های ملت بزرگ ایران از این نهاد مقدس است که توانسته دشمنان را در عرصه های مختلف شکست دهد به طوری که پاسداران انقلاب اسلامی در طول 45 سال گذشته در همه عرصه های پاسداری و خدمت به مردم اولین نفر وارد صحنه می‌شوند و آخرین نفر از میدان خارج می شوند و این به برکت ایمان و اعتقاد راسخ نهاد مقدس سپاه به خداوند و نصرت های الهی است.

وی افزود: هویت سپاه انقلابی ماندن و انقلابی زیستن است و نقش آفرینی های این نهاد مقدس و مردمی موجب بسط پیام و گفتمان انقلاب اسلامی و انعکاس مقاومت و استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران به نقاط مختلف جهان شده و نقش آفرینی های حماسی و مجاهدانه سپاه پاسداران در عرصه های مختلف همواره برای ملت ایران امید آفرین، آرامش بخش، غرور انگیز و برای دوستداران انقلاب ظرفیت ساز برای مقابله با تهدیدات بوده که نمونه این مهم در تشکیل جبهه مقاومت با تاسی از اندیشه های امامین انقلاب و تدبیر و هوشمندی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برای جهان اسلام امت سازی کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اقتدار و قدرت کشور در عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و مطالبه ملت بزرگ ایران در تنبیه رژیم کودک کش، جعلی و جنایتکار صهیونیستی بار دیگر اقتدار مردم ایران را به رخ جهانیان کشاند و به فضل الهی و دعای خیر شهدای بزرگ مقاومت این عملیات تاثیرات راهبردی را بحمدالله درسطح منطقه و جهان داشت.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های مهم در استان مرکزی برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6هزار و 200 شهید استان بود که در سال 98 اجلاسیه اصلی آن برگزار شد و در طول 7 سال گذشته این رویداد مهم توانست نمایشگاهی از ظرفیت ها و توانمندی های عظیم مردم و جوانان استان و تاریخ پر افتخار استان را به نمایش بگذارد که دستاوردهای کنگره شهدای استان در عرصه های مختلف بسیار زیاد و گفتنی است و مهمترین آن بیانات مقام معظم رهبری و تقدیر معظم له از اقدامات کنگره است که محصول تلاش جمعی همه بخش های استان است و این مسیر پر افتخار باید همچنان با قوت ادامه دار باشد.

کریمی ادامه داد: عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری و ادامه راه هدفگذاری ها و سیاست گذاری های ستاد کنگره در گام دوم کنگره مورد توجه بوده و امسال با قوت و شتاب بیشتری دنبال خواهد شد که امسال برگزاری چندین اجلاسیه تخصصی را دنبال خواهیم کرد و در رویکردهای مختلف از جمله محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی، پژوهشی، هنری، تبلیغاتی، زیرساختی، عمرانی و حمایتی برنامه ها را هدف‌گذاری و اجرایی می کنیم و جریان کنگره عظیم شهدای استان متعلق به همه مردم استان مرکزی است و همه می توانند در این جریان نقش آفرین باشند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: آموزش عقیدتی و سیاسی در کنار آموزش نظامی از ارکان موفقیت رزمندگان اسلام در طول تاریخ انقلاب بوده و در دفاع مقدس این مهم بسیار مورد توجه بوده که باید تبیین شود و این نیازمند همت و تلاش پیشکسوتان است و جوانان باید علاوه بر بهره مندی از تجربیات و خاطرات پیشکسوتان آنها را در قالب های مختلف علمی، پژوهشی و آموزشی مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام/711/.

دیگر خبرها

  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • پیام راموس برای رئالی‌ها
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها (فیلم)
  • (ویدئو) توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره جنگ با ایرانی‌ها
  • دعوت سپاه از مردم برای نقش‌آفرینی در کنگره شهدای استان مرکزی
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم