Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی به پادشاه مالزی با تبریک فرا رسیدن روز ملی این کشور به دولت و مردم مالزی ابراز امیدواری کرد، در پرتو اراده سیاسی موجود، همبستگی میان دو ملت و روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی، بیش از پیش توسعه یابد.

 

‌متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

جناب آقای سلطان عبدالله رعایه‌الدین المصطفی بالله شاه

پادشاه مالزی

فرا رسیدن روز ملی مالزی را به جنابعالی، دولت و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران ضمن تحسین مواضع و تلاش‌های دولت و مردم مالزی و دیدگاه مشترک دو کشور در مقابله با بحران‌های جهان اسلام از جمله اشغال فلسطین و آلام مردم مظلوم آن، تنها راه برون رفت از مشکلات پیش روی دنیای اسلام را گفتگو و تعامل سازنده میان دولت‌های اسلامی می‌داند. در این چارچوب مایلم از آن‌جناب برای سفر به جمهوری اسلامی ایران به منظور گفتگو و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات جهان اسلام و ابتکارات جمهوری اسلامی ایران در راستای تقویت صلح و ثبات و همچنین توسعه هر چه بیشتر روابط دوجانبه با کشور دوست و برادر مالزی دعوت نمایم.

امیدوارم در پرتو اراده سیاسی موجود، بیش از پیش شاهد همبستگی میان دو ملت و توسعه روابط فیمابین در کلیه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی باشیم.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و نیکبختی مردم مالزی را مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

اخبار مرتبط پیشنهاد سعید لیلاز به دولت در سال آخر ضرغامی برنامه‌ای برای انتخابات 1400 دارد؟ ماموریت اصلی دولت در یک سال پایانی از نگاه عباس عبدی رییس جمهور به پویش ایران همدل پیوست + عکس قدردانی رییس جمهور از مردم و تمام بانیان مجالس و گردانندگان هیات مذهبی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا حسن روحانی روز ملی مالزی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۵۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است

محمد کرمی در نشست امکان سنجی و تسهیل روند همکاری های اقتصادی میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و افغانستان که در محل فرمانداری شهرستان زهک برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق عنایت کند تا بتوانیم در سایه قرآن کریم و رهنمودهای اسلام روزبه روز در انسجام و وحدت امت اسلامی برای پیشبرد اهداف اسلام عزیز تلاش کنیم.

وی ادامه داد: تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره مبنی بر وحدت بین امت اسلام برای پیشرفت اسلام و اجرای فرمان الهی در کل دنیا است که این رسالت همه ما مسلمانان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیرو سفر معاون نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان به جمهوری اسلامی ایران توافقات خیلی خوبی انجام شده است، عنوان کرد: در راستای اجرایی شدن این توافقات جلسات و پیگیری های خوبی انجام شده است که باید ۲ کشور از توان یکدیگر برای پیشبرد اهدافشان بهره بگیرند.

کرمی خاطرنشان کرد: اقتصاد افغانستان برای جمهوری اسلامی بسیار مهم است و هر آنچه اقتصاد افغانستان قوی شود انگار اقتصاد جمهوری اسلامی قوی شده است بنابراین در کنار هم از موهبت های الهی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده بهره میبریم.

وی با بیان اینکه توافقات خوبی در خصوص ترانزیت و راه آهن به دلیل انتقال بار به دلیل اهمیت موضوع تجارت انجام گرفته است، گفت: در خصوص روان و تسهیل شدن تجارت حقوق گمرکی و ... باید توافقاتی داشته باشیم که به راحتی تجارت شکل بگیرد تا هر ۲ کشور از ظرفیت‌های خوبی که مرز دارد بهره مند شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: تشکیل شرکت های مشترک و سرمایه گذاری های مشترک می‌تواند کمک کند تا ۲ کشور از ظرفیت‌های یکدیگر بهره بگیرند.

وی ادامه داد: در سفرهای قبلی نیز توافقاتی صورت گرفته و بخشی از آن نیز انجام شده که نیاز است روند تجارت برای دو طرف تسهیل شود.

وی با بیان اینکه توسعه بخش پایانه ها بسیار مهم است، عنوان کرد: باید به شکلی عمل کنیم که ترانزیت راحت انجام شود تا بتوان از ظرفیت مرز به بهترین نحو استفاده کرد.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • همکاری با ایران بهترین راه حل بحران انرژی پاکستان است
  • ظرفیت‌های اقتصادی افغانستان برای ایران حائز اهمیت است
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد و تداوم صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • سازمان‌های بین‌المللی در ایجاد صلح و حل منازعات بین دولت‌ها نقش به‌سزایی دارند
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • عملیات وعده صادق شمشیر زهرآگین بر قلب دشمن نشست