Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، کوشنر پیش از سوار شدن بر اولین هواپیمای تجاری تل آویو به مقصد ابوظبی مدعی شد که این مرحله امیدهای بسیاری را برای رسیدن به صلح در منطقه ایجاد می‌کند.

وی به عنوان نماینده آمریکا که اقدامات بی ثبات کننده آن طی چند دهه منجر به آشوب در منطقه شده است، مدعی شد که صلح و رفاه در منطقه و سراسر دنیا ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی آمریکا هم که کوشنر و آوی برکوویتس نماینده ویژه آمریکا در خاورمیانه را در این سفر همراهی می‌کند، گفت که این سفر یک فرصت تاریخی برای تکمیل فرایند صلح است و خاورمیانه نیاز به تصمیم‌های شجاعانه برای ایجاد صلح دارد.

 هیأت آمریکایی-اسرائیلی امروز (دوشنبه)  ۳۱ اوت (۱۰ شهریور) با پروازی که «اولین پرواز تجاری مستقیم» بین اسرائیل و امارات توصیف شده است از تل آویو به ابوظبی می‌رود.

بنابر اعلام وزارت خارجه امارات در این پرواز جرد کوشنر داماد و مشاور رئیس جمهوری ایالت متحده، رابرت اوبرایان مشاور امنیت ملی آمریکا و مئیر بن شیریت مشاور امنیت ملی اسرائیل حضور خواهند داشت.

گفته می شود که عربستان سعودی نیز برای اولین بار اجازه عبور هواپیمای اسرائیلی را از روی خاک خود صادر کرده است.

امارات و اسراییل ۲۳ مرداد ماه گذشته از علنی شدن روابط دو طرف خبر دادند. 

برچسب‌ها تل آویو جرد کوشنر مسير اشتباه ابوظبی رژیم صهیونیستی پروندهٔ خبری توافق عادی سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو جرد کوشنر مسير اشتباه ابوظبی رژیم صهیونیستی تل آویو جرد کوشنر مسير اشتباه ابوظبی رژیم صهیونیستی تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

مشاوران اقتصادی دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در حال بررسی راه‌هایی هستند تا کشور‌ها را از پدیده دلار زدایی که باعث می‌شود استفاده از دلار را کنار بگذارند، دور شوند.

در حال حاضر، تعدادی از کشور‌ها بطور فعال استفاده از دلار را کنار گذاشته اند.

گفته می‌شود این تلاشی برای مقابله با اقدامات بازار‌های نوظهور کلیدی برای کاهش استفاده از دلار آمریکا است.

این بحث شامل مجازات‌هایی برای کسانی است که به دنبال تعاملات جایگزین در تجارت دوجانبه با ارز‌هایی غیر از دلار آمریکا هستند. این مجازات‌ها می‌تواند شامل کنترل صادرات، هزینه‌های دستکاری ارز و تعرفه‌ها باشد.

در ماه مارس، ترامپ در مورد دلار به CNBC گفت: با بایدن، شما دلار را به عنوان استاندارد از دست خواهید داد. این مانند شکست در بزرگترین جنگی است که ما تا به حال حضور داشته ایم. من از زمانی که کشور‌ها استفاده از دلار را کاهش می‌دهند متنفرم. من به کشور‌ها اجازه نمی‌دهم استفاده دلار را کاهش دهند. زیرا وقتی این معیار را از دست بدهیم، مانند از دست دادن یک جنگ انقلابی خواهد بود.

او همچنین در مصاحبه با فاکس بیزنس گفت: «کشور ما دارد به جهنم می‌رود و ما دیگر نقش مهمی در جهان نخواهیم داشت. ما قدرت داریم، اما در حال کاهش است. در واقع پول رایج ما رو به تنزل است. من فقط در مورد ارزش پول‌مان صحبت نمی‌کنم بلکه بحث در مورد استفاده از پول ما (دلار) در سراسر جهان است». 

یادآور می‌شود: استفاده ابرازی آمریکا از دلار باعث شده عزمی جهانی برای پایین کشیدن این ارز به راه بیافتد. آمریکایی‌ها از واحد پولی خود به عنوان «ابزار فشار سیاسی» بر سایر کشور‌ها استفاده می‌کنند که این امر، ناخواسته یک عزم جهانی برای سرنگونی پادشاهی دلار را به راه انداخته است.

در همین راستا، کشور‌های عضو بریکس نیز اعلام کرده‌اند قصد دارند در آینده از ارز‌های داخلی در معاملات خود استفاده کرده و پس از مدتی یک ارز دیجیتال مشترک را جایگزین دلار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • پاسخ به بازدارندگی ایران با بازنویسی سناریوی ناکام «تحریم»
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است