Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طرح ساماندهی و تردد موتور‌های بالای ۲۵۰ سی سی با صدور اطلاعیه از سوی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی آغاز شد. تاریخ انتشار: 13:18 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۶۳۹

خبرگزاری میزان - پس از درخواست بی‌شمار ورزشکاران در خصوص ساماندهی و تردد موتور‌های سنگین و پیگیری مازیار ناظمی و برگزاری جلسات متعدد مسئولین فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با نهاد‌های مربوطه از جمله پلیس راهور بدین وسیله فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با صدور اطلاعیه‌ای طرح نام‌نویسی جهت ساماندهی و تردد موتور‌های بالای ۲۵۰ سی سی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

به اطلاع کلیه موتورسواران موتور‌های ۲۵۰ سی سی به بالا می‌رساند به منظور ساماندهی این موتور‌ها فدراسیون در نظر دارد تا جهت صدور مجوز تردد و پلاک ورزشی موتور‌های دارای سند اقدام کند. بر این اساس کلیه متقاضیان واجد شرایط می‌بایست تا پایان شهریور ۱۳۹۹ مقتضی است نسبت به ارائه مدارک زیر به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: سهمیه‌های استانی قهرمانان و ورزشکاران موتورسواری و اتومبیلرانی مشخص می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مازیار ناظمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ساماندهی و تردد موتور ۲۵۰ سی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخدوش کردن پلاک موتور جرم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ موسوی پور افزود:وسیله نقلیه کسانی که پوشش پلاک انجام میدهند، توقیف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل