Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعت سپاه کربلای مازندران با اشاره به اجرای طرح صنعت یار در استان، گفت: بر اساس این طرح، ۷۰۰ واحد راکد صنعتی مازندران توسط بسیج مهندسان صنعت پایش می‌شود. - اخبار استانها -

محمد جواد اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: سازمان بسیج مهندسان تلاش دارد با ایجاد بستری مناسب از توان نیروهای متخصص در مسیر اعتلای کشور و تمدن پویای اسلامی استفاده کند و با گسترش زمینه حضور موثر بسیجیان در فعالیت‌های مختلف اجتماعی، با ارائه طرح و عملکرد مناسب علمی و مهندسی، در مسیر ایجاد تشکل و انسجام لازم گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز  دشمن به دنبال تضعیف کردن پایه‌های اقتصادی و معیشت مردم به  ویژه جوانان بوده تا به نظام ضربه بزند و موجب ناامیدی در جامعه شود و در این زمینه تلاش داریم با استفاده از ظرفیت بیش از دو هزار و 600 نفر از اعضای سازمان بسیج صنعت، امید و انگیزه را میان تولیدکنندگان و مردم تزریق کنیم که در این راستا از دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی، سمن‌ها و رسانه‌ها طلب یاری می‌کنیم.

اسماعیلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید، تصریح کرد: نهضت سراسری جهش تولید در سپاه  شکل گرفت و قرارگاه  صنعت، معدن و انرژی در سازمان بسیج مستضعفان در تهران و در سپاه استان تشکیل شد که مسئولیت قرارگاه با فرماندهی سپاه یا جانشین  و دبیری با سازمان بسیج صنعت است.

زمین‌های بلااستفاده شهرک‌های صنعتی اردبیل رهاسازی می‌شودپیشرفت طرح‌های صنعتی استان آذربایجان‌غربی به 60 درصد رسیدجهانگیری: دولت دنبال حفظ و ادامه فعالیت شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه است

وی تصریح کرد: در این زمینه در استان طرح " صنعت یار" به منظور پایش و عارضه یابی واحدهای راکد و غیرفعال در سطح خرد و متوسط اجرا می‌شود که با  استفاده از بسیج نیروی انسانی شامل مهندسان بسیجی در حوزه صنعت، مهندسان صنایع شامل برق و مکانیک 700 واحد راکد  استان پایش می‌شوند.

اسماعیلی گفت: این طرح در سه مرحله طرح پایش و عارضه‌یابی سریع، طرح پایش و عارضه‌یابی عمیق و طراحی پروژه بهبود با حضور پایشگران و کارشناسان ارشد، اساتید دانشگاه و عضو هیئت علمی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با رفع مشکلات و موانع، دوباره وارد چرخه تولید شوند.

وی اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال 19 واحدصنعتی پایش شد که نوسانات نرخ ارز، تامین مواد اولیه، عدم دانش و تخصص لازم در زمینه مدیریتی، عدم فروش محصولات از مهم‌ترین مشکلات این واحدها بود که مشاوره و راهنمایی‌های لازم در این زمینه‌ها ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج مهندسان صنعت سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه احیای زمین‌های شهرک صنعتی از برنامه‌های سازمان بسیج صنعت است‌ادامه داد: یکی از مشکلات استان، تامین زمین بوده، زیرا زمین در مازندران کم و دارای ارزش فراوانی است که برخی از قوانین در زمینه واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی باید اصلاح و بازنگری شوند.

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از متقاضیان دارای طرح توجیهی سرمایه‌گذاری هستند که اگر زمین با نرخ مصوب در اختیار آنان قرار گیرد با بهره‌برداری از طرح موجب اشتغالزایی  نیز می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج صنعت  سپاه کربلای مازندران گفت: وظیفه ما بحث حمایتی و تسهیل‌گری است و باید  به کمک نمایندگان مجلس بروکراسی زائد اداری در مسیر تولید حذف یا اصلاح شود و امکانات، ظرفیت سپاه نیز در اختیار مجموعه تولید بوده تا بتوانیم با وحدت در مسیر تولید، افزایش نرخ اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و در نتیجه جهش تولید گام برداریم.

انتهای پیام/ 682/ ع

R41358/P/S6,74/CT1 بیشتر بخوانید... ناحیه صنعتی خورآباد توسعه می‌یابد/ناحیه صنعتی فنرسازان در قم احداث می‌شود پویایی تولید در اوج تحریم‌ها / ۱۸۰ واحد صنعتی نیمه‌تمام در استان گیلان احداث می‌شود نابودی ۱۲۰ میلیون شغل در صنعت گردشگری جهان به دلیل شیوع کرونا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ناحیه صنعتی خورآباد توسعه می‌یابد/ناحیه صنعتی فنرسازان در قم احداث می‌شود پویایی تولید در اوج تحریم‌ها / ۱۸۰ واحد صنعتی نیمه‌تمام در استان گیلان احداث می‌شود نابودی ۱۲۰ میلیون شغل در صنعت گردشگری جهان به دلیل شیوع کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۴ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۵ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۸ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر مهمترین اخبار استانها عضو هیئت رئیسه مجلس: چرا وزیر ورزش هیچ نظارتی بر قرارداد ننگین ‌ویلموتس نداشت‌‌ / با چنین مدیرانی باید فاتحه فوتبال را خواند‌ گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است فیشینگ کار حرفه‌ای در دام پلیس زنجان / حمله سایبری متهم به ۵ هزار حساب کاربری ایرانی‌ها خوزستان| درخواست فعالان حوزه و دانشگاه از رئیس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف ۳۶۰۰۰ کولر قاچاق مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلاف وعده عمل کردند آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک سوم قیمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج صنعت بسیج مهندسان احداث می شود ناحیه صنعتی ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، میزگرد‌ها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت ماه) و با حضور معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از متخصصان صنعت هسته‌ای داخلی و خارجی به‌طور رسمی در اصفهان آغاز شد.

قنادی در آیین آغاز به کار میزگرد‌ها و پنل‌های تخصصی این کنفرانس‌ها اظهار کرد: سازمان انرژی اتمی ایران در همه سال‌های فعالیت به خدمات‌رسانی گسترده پرداخته و اکنون این سازمان در عرصه‌های گوناگون توانسته خدمات ارزنده‌ای را به هموطنان ارایه دهد.
معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: چرخه سوخت، تولید برق هسته‌ای،  رادیوداروها، رادیوایزوتوپ‌ها در صنعت و کشاورزی، گداخت و لیزر از جمله دستاورد‌ها و خدمات صنعت هسته‌ای بوده است.

وی تصریح کرد: همه قسمت‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه سازمان انرژی اتمی و صنعت هسته‌ای ایران برای ارایه خدمات به مردم بزرگوار کشور مشغول فعالیت هستند.

قنادی عنوان کرد: فعالیت‌هایی که در سال‌های گذشته و در سازمان انرژی اتمی ایران انجام شده بود، بیانگر موفقیت‌های این سازمان در عرصه علم و فناوری است. با توجه به گستره فعالیت‌ها و بر اساس دستور ریاست سازمان، سند جامع راهبردی در افق ۱۴۲۰ تهیه و تدوین شد که مطابق آن نقشه راه ما برای تولید ۲۰ هزار مگاوات براق هسته‌ای، تولید رادیوایزوتوپ‌های مورد نیاز در صنعت و کشاورزی و نیز حوزه گداخت و لیزر در ۲۰ سال آینده کاملاً مشخص شده است.

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: اکنون نیروگاه اتمی بوشهر با تولید یک هزار مگاوات برق هسته‌ای درحال فعالیت است و همچنین چند نیروگاه اتمی نیز در دست ساخت داریم و که مطابق برنامه‌ریزی در موعد مقرر به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی خاطرنشان کرد: در تولید رادیودارو‌ها در سطح منطقه در رتبه نخست قرار داریم و در سطح جهانی نیز از جایگاه خوبی برخورداریم. سالانه یک میلیون نفر از رادیودارو‌های تولیدی سازمان انرژی اتمی ایران استفاده می‌کنند که برای سال‌های آینده، خدمات ما تداوم خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: شاهد برگزاری سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای هستیم و مقالاتی که در این رویداد‌ها ارایه شده در اصل آخرین دستاورد‌هایی است که در عرصه فناوری هسته‌ای در سازمان انرژی اتمی ایران و بعضی کشور‌ها به‌دست آمده است.

وی تصریح کرد: در این رویداد علمی شاهد حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و پژوهشکده‌های گوناگون داخلی و خارجی، متخصصان صنعت هسته‌ای و سایر صنایع و... هستیم و امیدواریم که دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با تبادل اطلاعات بتوانند برای فعالیت‌های هسته‌ای، اقدامات لازم را انجام دهند.

قنادی عنوان کرد: بر اساس فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر و در صنعت هسته‌ای ایران انجام شده به ارایه اطلاعات می‌پردازیم، زیرا براین باوریم که تبادل اطلاعات سبب ارتقای علمی در سطح داخلی و جهانی فناوری هسته‌ای می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل