Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به نقش سپاه در تقویت ارزش‌های دینی در جامعه گفت: اجازه دست درازی دشمن به تفکرات جوانان انقلابی را ندهید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه شهرستان ساری اظهار داشت: یازدهم محرم روز اسارت و بیماری امام سجاد(ع) بوده و روزی  است که به زنان و کودکان امام حسین(ع) بسیار سخت گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنج، مصیبت و سختی زیادی را تحمل کردند امیدواریم همه ما با الگوگیری درست از زندگی این بزرگواران، پیرو ائمه اطهار باشیم.

وی با اشاره به عزاداری‌های مردم در این ایام، افزود: عزاداری جانانه با شور  و شعور حسینی همراه با رعایت مسائل بهداشتی و نشان دادن ولایتمداری و ولایت پذیری در راستای کیفیت عزا داری برنامه خوبی داشتند  که صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم.

محمدی لائینی تصریح  کرد:  در دنیا دو جبهه خون و شمشیر داریم و ماه محرم ماهی است که خون بر شمشیر پیروز شد. جبهه خون جبهه حق و جبهه شمشیر، تزویر، مکر و حیله است که در جبهه حق  همه با خون خود در مقابله جبهه استکبار می ایستند و برد و غلبه با این جبهه است.

وی ادامه داد: فرماندهان سپاه در استان، شهرستان، مسئولان در تمام رده‌ها در جبهه خون هستند و باید جایگاه خود را بشناسند. ما ملت امام حسینیم  و امام حسین (ع) مظهر خون خدا است.

وظایف جوان انقلابی "کتاب" شدرحیم‌پور ازغدی: اگر به جوان انقلابی در مدیریت کشور بها ندهیم از عدالت دور می‌شویمفارس| شهدای بسیجی به عنوان شاخص جوان انقلابی به دانش‌آموزان معرفی شوند

امام جمعه ساری تصریح کرد: هر جا انجام وظیفه می‌کنیم جبهه خون است و در این جبهه به عوامل جبهه شمشیر اجازه نفوذ ندهیم. دست درازی به بیت المال نداشته باشیم. سپاه باید مظهر ایثار، جهاد و شهادت باشد و به درستی این امر را تقویت کند.

قدران ارزش‌های انقلاب باشیم

سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی، فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ساری نیز در مراسم  معارفه اش، گفت:کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا یعنی هر روز ما صحنه تقابل، جبهه حق و باطل است و باید بدانیم انقلاب ما از عاشورا سرچشمه گرفته و قدردان آن باشیم تا دشمن نتواند به ما آسیبی  وارد کند.

وی افزود: امروز  جمهوری اسلامی ایران به عنوان  نماینده جبهه حق مقابل استکبار ایستاده که این امر مجاهدت می‌خواهد و بدانیم مجاهد همیشه دشمن دارد و همیشه در حال مبارزه است و مجاهد هیچگاه خسته نمی‌شود که یقینا با پشتکار و ایثار  می‌توانیم این انقلاب را با رستگاری به صاحب امر برسانیم.

در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های سرهنگ پاسدار یعقوبی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده، سرهنگ پاسدار شریفی به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان ساری مرکز مازندران منصوب شد. وی پیش از این فرمانده سپاه شهرستان تنکابن و نکا بوده است.

انتهای پیام/ 682/ ع

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر: نهضت عاشورا یک قیام آسمانی برای نجات انسان و شکست استکبار است روایت فرمانده سپاه کردستان از اهداف دشمنان در جنگ نرم/اجازه تحقق اهداف شوم استکبار جهانی را ندهیم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه بوشهر: نهضت عاشورا یک قیام آسمانی برای نجات انسان و شکست استکبار است روایت فرمانده سپاه کردستان از اهداف دشمنان در جنگ نرم/اجازه تحقق اهداف شوم استکبار جهانی را ندهیم سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: به زودی شاهد فروپاشی نظام سلطه و جهان استکبار خواهیم بود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۲ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۳ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۴ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۵ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۶ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۷ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۸ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر مهمترین اخبار استانها عضو هیئت رئیسه مجلس: چرا وزیر ورزش هیچ نظارتی بر قرارداد ننگین ‌ویلموتس نداشت‌‌ / با چنین مدیرانی باید فاتحه فوتبال را خواند‌ گزارش| ‌گرداب انقراض‌‌ در کمین یوزهای ایرانی /‌ باز هم دست چپاول‌گران محیط زیست در میان است فیشینگ کار حرفه‌ای در دام پلیس زنجان / حمله سایبری متهم به ۵ هزار حساب کاربری ایرانی‌ها خوزستان| درخواست فعالان حوزه و دانشگاه از رئیس دستگاه قضا برای تعیین تکلیف ۳۶۰۰۰ کولر قاچاق مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلاف وعده عمل کردند آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک سوم قیمت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه شهرستان ترین اخبار جبهه خون جبهه حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود

به گزارش «نماینده»، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست محمدمهدی زاهدی در پنجمین کنفرانس سالانه بین‌المجالس آسیایی برای قدس شرکت کرد. این کنفرانس با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره‌های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

زاهدی ضمن تشریح مواضع اصولی و مستمر جمهوری اسلامی ایران در دفاع از آرمان فلسطین، در سخنانی ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم‌های غیرعادلانه و تلاش‌های مزدورانه و ریاکارانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزش‌های بین‌المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد.

نماینده جمهوری اسلامی ایران در این کنفرانس با بیان اینکه این اقدامات دولت‌های غربی و در راس آن آمریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیان‌های فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدن آن‌ها است، تصریح کرد: اکنون نقاب چنین تمدنی برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخت است. اقدامات سراسر دروغ آن‌ها، باعث موج بیداری مردم غرب شده که اکنون فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است و مصداق آن را در خیابان‌های کشورهای اروپایی و دانشگاه‌های امریکا مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس کمیته فلسطین اتحادیه بین‌المجالس آسیایی با اعلام این که بایستی از کنش‌های گفتاری در مورد غزه عبور کرد، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه‌های بین المللی به شدیدترین وجه و توقف فعالیت‌ها و روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه‌ها در سرزمین‌های اشغالی شد.

دیگر خبرها

  • راه درازی تا فعلیت رساندن کامل ظرفیت‌های تجاری ایران و افغانستان داریم
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد