Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@05:41:06 GMT

آتش سوزی در یک برج ۲۱ طبقه/ ۱۶ نفر از مجتمع خارج شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۴۵۶

آتش سوزی در یک برج ۲۱ طبقه/ ۱۶ نفر از مجتمع خارج شدند

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ساعت ۱۲:۰۲ امروز یک مورد آتش سوزی در یک ساختمان ۲۱ طبقه مسکونی در خیابان شیخ بهایی نرسیده به بزرگراه همت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تهران اطلاغ داده می‌شود.

وی افزود: کمتر از سه دقیقه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل می رسند و مشاهده می‌کنند که در انباری این مجتمع آتش رخ داده و تمام ساختمان مملو از دود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده، همزمان با خاموش کردن آتش اقدام به تخلیه دود می‌کنند و ۱۶ نفر را هم از مجتمع خارج می‌کنند.

وی در پایان گفت: اقدام به موقع آتش نشانان سبب شد از گسترش آتش به اطراف و دیگر طبقات جلوگیری شود و در پایان هم مجتمع بعد از لکه گیری تحویل مسئولان برج داده شد.

کد خبر 5012207 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی آتش سوزی آتش نشانی محرم 99 شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پیش بینی وضعیت هوا قوه قضاییه وضعیت راهها متروی تهران سازمان بازرسی کل کشور کمیته امداد امام خمینی سال تحصیلی جدید سازمان تامین اجتماعی ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ ظهر امروز جمعه پرسنل سازمان طی تماس با سامانه ۱۲۵ سریعا جهت اطفا حریق یک باب مغازه به چهارراه دروازه فارسان اعزام شدند.

شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و نهایتا حریق که ساختمان‌های مجاور را نیز تهدید می‌کرد، اطفا شد.

بیشتر بخوانید

مهار آتش سوزی تعمیرگاه در فناوران شهرکرد

انفجار شدید باعث تخریب بخشی از این ساختمان شده بود.

علت این حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری