Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرداری تالش برای تشویق شهروندان به استفاده از ماسک، اقدام به نصب طرح جالبی بر روی درختان این شهر کرده است.

شهرام غنی زاده، شهردار تالش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس یافته‌های علمی و نظر کارشناسان سازمان بهداشت جهانی ماسک تأثیر به سزایی در پیشگیری از ابتلای انسان به ویروس کرونا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای تشویق شهروندان تالش به استفاده از ماسک بنرهای جالب توجه‌ای به شکل ماسک طراحی و بر روی درختان این شهر نصب کنیم.

وی با بیان اینکه این طرح مورد استقبال بسیار خوب شهروندان تالش قرار گرفته است. افزود: در مرحله دوم نیز تعداد یکصد عدد از این بنرها با "ماسک_بزنیم" آماده شده که به زودی بر روی درختان شهر نصب خواهد شد.

شهردار تالش عنوان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون برای پیشگیری از ابتلای کارگران شهرداری و شهروندان به این بیماری بیش از چهار هزار عدد ماسک بین آنان توزیع شده است.

غنی زاده تاکید کرد: از شهروندان انتظار می‌رود، در هنگام حضور در اجتماعات با رعایت بهداشت فردی و استفاده از ماسک و دستکش، از رهاسازی آن در معابر و اماکن عمومی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و چهار بخش مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود است که در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد. مرکز آن شهر هشتپر و در حدود ۵۴ هزار و ۱۷۸ نفر جمعیت دارد.

کد خبر 441711

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • توضیحات شهرداری درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد