Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@07:28:15 GMT

طنین شور و شعور حسینی در مناطق محروم خراسان جنوبی به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۶۹۶

طنین شور و شعور حسینی در مناطق محروم خراسان جنوبی به روایت تصاویر

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - درپی شیوع ویروس کرونا، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی یک گروه جهادی با عنوان "کاروان نوکری" را به مناطق محروم اعزام کرد تا شور و حال محرم در روستاها طنین‌انداز شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرساله در ایام محرم تعدادی مبلغ از طلبه‌های جهادی را به مناطق محروم خراسان جنوبی اعزام می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش|شور و شعور حسینی در مراسم‌ تاسوعا؛ جلوه‌ای دیگر از وفاداری شیعه و سنی کردستان/از توزیع بسته‌های معیشتی تا شرکت در نذر خونلرستان عزادار علمدار کربلا؛ استان صحنه شور و شعور حسینی شدگزارش| ایران اسلامی در عزای علمد‌ار کربلا / مردم شور و شعور حسینی را نمایش گذاشتند / حرم رضوی سوگوار تاسوعای حسینی + فیلم

امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم اعزام مبلّغ به روستاها قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تعدادی از طلبه‌های جهادی بومی استان را گرد هم آورده و با فضاسازی یک دستگاه مینی‌بوس به روستاها و مناطق محروم استان رفته تا شور و حال محرمی را در روستاها طنین انداز کند.

انتهای پیام/255

R41348/P/S6,56/CT8 بیشتر بخوانید... پرچم سرخ حسینی همزمان با روز عاشورا در سمنان به اهتزاز درآمد؛ کرونا هم از شور حسینی مردم سمنان کم نکرد «شور حسینی» در شهرهای مختلف گیلان؛ تجمع عاشوراییان در رشت برگزار می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پرچم سرخ حسینی همزمان با روز عاشورا در سمنان به اهتزاز درآمد؛ کرونا هم از شور حسینی مردم سمنان کم نکرد «شور حسینی» در شهرهای مختلف گیلان؛ تجمع عاشوراییان در رشت برگزار می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۲ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۳ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۴ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۵ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۶ گزارش| ایران اسلامی در عزای سید و سالار شهیدان / عاشقان و دلسوختگان امام حسین (ع) ‌شور و شعور حسینی را به نمایش گذاشتند‌ + تصاویر ۷ گزارش| دلجویی ‌جوانان اهوازی از مردم روستای ابوالفضل / استمداد مردم روستا از رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکل ۸ تغییر حریم تالاب بین‌المللی انزلی/ زندگی روستاییان در مخاطره حریم دریا و تالاب قرار گرفته است مهمترین اخبار استانها عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌: طرح جاماندگان سهام عدالت به‌زودی در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود آیت‌الله درّی‌نجف‌آبادی در گفت‌وگو با تسنیم: عزاداران سیدالشهدا(ع) حربه تحریف و شبهه‌افکنی دشمن را ناکام گذاشتند عضو هیئت رئیسه مجلس: چرا وزیر ورزش هیچ نظارتی بر قرارداد ننگین ‌ویلموتس نداشت‌‌ / با چنین مدیرانی باید فاتحه فوتبال را خواند‌ رحمتی فصل آینده سرمربی شهر خودروست / دستیار ایتالیایی در بازی‌های آسیایی هدایت تیم را برعهده می‌گیرد مهمترین اخبار تسنیم امام خامنه‌ای: امنیت کشور مرهون آمادگی پدافند هوایی است تحلیل رسانه‌های صهیونیست درباره وضعیت نگران‌کننده شمال فلسطین اشغالی و موشک‌های مقاومت قدردانی وزیر بهداشت از برگزارکنندگان مراسمات عزاداری به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مشروح گزارش اکونومیست از وضعیت اقتصادی ایران/ پیش بینی بازگشت رشد به اقتصاد در سال ۱۴۰۰ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شور و شعور حسینی مناطق محروم ترین اخبار شور حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته ۴۰۰ روستا درگیر سیل شدند و تمامی تیم‌های مدیریت بحران در آماده‌باش کامل هستند.

محمودرضا تیمورپور، در گفت‌وگو با ایسنا گفت:در اثر بارندگی‌های شبانه‌روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در خراسان جنوبی درگیر سیل شدند.

وی بیان کرد: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل‌زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعا تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارات و گزارش‌ها اعزام می‌شوند.

تیمورپور گفت: با توجه به بارندگی‌های شب و روز گذشته بیشترین بارندگی در روستای بیشه خوسف به میزان ۶۰ میلی‌متر بوده است.

معاون مدیریت بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: بارندگی‌های گزارش شده امروز مربوط به محورهای بیرجند_ خوسف، بیرجند_قاین، بیرجند_سربیشه و سربیشه_درح و در سایر نقاط به صورت نقطه‌ایی ممکن است بارندگی باشد.

وی بیان کرد: محورهای شهداد به نهبندان نیز به دلیل عدم ایمنی مسدود بوده و محورهای طبس به خرو، بیرجند به شوشود، دهک به مختاران و کلیه راه‌های فرعی بخش سرداران خوسف به سرچاه عماری به دلیل طغیان رودخانه مسدود است.

تیمورپور با اشاره به اینکه بیشترین خسارات مربوط به شهرستان خوسف و نهبندان است، یاداور شد: به برخی از راه‌ها و ابنیه‌های روستایی، آبنماها، بخش کشاورزی، قنوات، اراضی زمین‌های کشاورزی نیز خسارت وارد شده است.

معاون مدیریت  بحران استانداری خراسان‌جنوبی بیان کرد: عملیات امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با همکاری همه گروه‌های آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین‌آلات سنگین کمک گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • طنین معنویت سرزمین وحی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران+ گزارش عکس
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • ببینید | آب‌گرفتگی معابر عشق‌آباد خراسان‌جنوبی و درخواست کمک توسط مردم
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ وقوع تندباد در برخی مناطق
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی