Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، سید سعید بدیعی دبیر پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در اولین جلسه شهریور ماه معاونت فناوری آموزشی که با حضور رؤسا و کارشناسان این معاونت تشکیل شد،‌ اظهار داشت: بر اساس مکاتبات به عمل آمده با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از هفته اول شهریورماه کار دریافت آثار دوره پنجاهم را آغاز کرده است و همه فیلم‌سازان علاقمند به شرکت در دوره پنجاهم می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین درخصوص تأخیر به وجود آمده در فعالیت دبیرخانه پنجاهمین دوره جشنواره فیلم رشد گفت: از آنجا که شیوع ویروس کرونا در سال ۹۹ گسترش بیشتری یافته و در اجرایی کردن برنامه‌های سال جاری تغییرات عمده‌ای به وجود آورده است، جشنواره بین المللی فیلم رشد نیز از این تغییرات مستثنی نبوده و به ناچار تصمیم‌گیری‌های لازم در خصوص برگزاری پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با تأخیرات چند ماهه همراه بوده است.

به گزارش ایرنا، موضوعات اعلام شده در این دوره از جشنواره شامل دو بخش اصلی و جنبی است. در بخش اصلی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی مبتنی بر اسناد تحولی آموزش و پرورش و نیز فیلم‌های مرتبط با محتواهای کتب درسی و آثار مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب بررسی خواهد شد و در بخش جنبی آثاری که نگاهی به ابعاد تربیتی زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی داشته باشند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. علاقمندان همچنین برای اطلاع از ریز موضوعات جشنواره می‌توانند به نشانی Festival.roshd.ir مراجعه کنند.

بنابر اعلام دبیرخانه بین‌المللی فیلم رشد، علاقمندان به شرکت در پنجاهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سایت Festival.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آیین‌نامه جشنواره فیلم رشد، نسبت به ثبت نام اقدام و یک نسخه از فیلم خود را به همراه کدرهگیری دریافت شده به نشانی تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر،  ساختمان شماره ۴ وزارت آموزش و پرورش(شهید سلیمی) - پلاک ۲۷۰ - کدپستی ۱۵۸۴۷۴۷۳۵۹- سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی- «دبیرخانه فیلم رشد» ارسال کنند.
 

برچسب‌ها جشنواره بین المللی فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان جشنواره بین المللی فیلم رشد وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، پودینه مدیر آموزش و پرورش شهرستان هیرمند گفت:  سنگ بنای دانش آموزان و خلاقیت آنها در دوره ابتدایی رخ می‌دهد و این جشنواره جابربن حیان به دانش آموزان کمک می‌کند تا استعداد‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.
پودینه اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از پنجاه مدرسه دوره ابتدایی حضور داشتند که طرح‌های برتر این جشنواره پس از دواری به مرحله استانی راه خواهند یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی