Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، شکرالله حسن‌بیگی، رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: در پی درگذشت فاطمه رهبر نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، انتخابات میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

او ادامه داد: انتخابات میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین میان دوره خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن بیگی خاطرنشان کرد: طبق ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ آغاز و به مدت ۷ روز ادامه دارد.

اخبار مرتبط محسن هاشمی: اصلاح‌طلبان حضور جدی در انتخابات نداشته باشند، از صحنه حذف می‌شوند اصولگرایان ‌‌پشت درهای بسته، تکلیف صندلی ریاست مجلس را مشخص می‌کنند! هجمه‌های سنگینی به مجلس دهم وارد کردند تا مجلس یازدهم را به دست بگیرند تایید صحت انتخابات در 204 حوزه انتخابیه مجید انصاری: اگر در لیست سیاه اف ای تی اف قرار گرفتیم نباید به دولت فحش داد که چرا بانک ها قفل شده است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات میان دوره ای انتخابات مجلس یازدهم سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی میان دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب