Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@21:56:59 GMT

پنج واحد تولیدی متخلف به مراجع قضائی قزوین معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۹۸۰۳

پنج واحد تولیدی متخلف به مراجع قضائی قزوین معرفی شدند

مدیرکل استاندارد قزوین روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس قانون، تولید کالا و خدمات مشمول مقررات استاندارد اجباری بدون دریافت پروانه کاربد علامت استاندارد ایران جرم محسوب می‌شود.

سیروس صارمی افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده از واحدهای تولیدی قزوین از ابتدای سال جاری، پنج واحد تولیدی که فرآورده‌های خود شامل فیلتر هوای خودرو سبک، قطعات یدکی خودرو، شن و ماسه، بتن آماده و کپسول گاز اکسیژن طبی را بدون دریافت پروانه کاربد علامت استاندارد تولید و عرضه کرده بودند شناسایی و فرآورده‌های آنها توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارمی همچنین گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و سلامت و ایمنی مردم، پرونده این واحدهای تولیدی متخلف جهت تصمیم گیری به دادسرا ارسال شده است.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت و ایمنی جامعه با رعایت استانداردها، گفت: مردم می‌توانند به عنوان یک شهروند مسوول برای بالا بردن سطح سلامت و ایمنی خود، خانواده و شهروندان با استفاده از سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ از صحت علامت و کد استاندارد درج شده بر روی کالاها اطمینان حاصل کرده و هرگونه مغایرت و تشخیص جعل یا تقلب را از طریق تلفن گویای ۱۵۱۷ به اطلاع کارشناسان این اداره کل برسانند.

برچسب‌ها دادگستری سازمان ملی استاندارد ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری سازمان ملی استاندارد ایران استان قزوین دادگستری سازمان ملی استاندارد ایران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۹۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • بهداشت و سلامت جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف