Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@12:40:30 GMT

پاتوسی نمی‌خواهد دیگر قرضی بازی کند

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۰۲۵

پاتوسی نمی‌خواهد دیگر قرضی بازی کند

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تاکید کرد که سرمربی این تیم برای فصل آینده جواد نکونام خواهد بود و لیست خرید او به زودی به باشگاه داده می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید آذری ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص اینکه تکلیف جواد نکونام در این تیم چه می‌شود؟ عنوان کرد:

ما با نکونام صحبت کرده و به قول معروف با او تمام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شده که ظرف چند روز آینده نکونام فهرست مورد نظر و مازاد خود را اعلام کند تا ما وارد نقل و انتقالات شویم. البته سیاست ما این است که اسکلت تیم را حفظ کنیم، اما تغییراتی هم ممکن است رخ بدهد.

سعید آذری در خصوص آینده آیاندا پاتوسی در فولاد گفت:

پاتوسی نمی‌خواهد دیگر قرضی بازی کند و با توجه به قانون منع جذب بازیکنان جدید خارجی، در ایران فقط می‌تواند در فولاد بازی کند. ما قرار است با باشگاه پاتوسی صحبت هایمان را انجام دهیم اگر قرار باشد او را نگه داریم پاتوسی قول داده که وزن خودش را ایده آل می‌کند و با بدنی متناسب برای فولاد بازی خواهد کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص سیاست‌های این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده عنوان کرد:

در این چند فصل گذشته ثابت شده اولین ابزار برای مبارزه در آسیا بازیکن با کیفیت است. حالا آنکه سیاست‌های ما برای آسیا چه چیزی است باید جلسه با اعضای هیات مدیره داشته باشیم. البته وقتی تقویم بازی‌ها را برای فصل جدید بدانیم می‌توانیم خودمان را تنظیم کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سعید آذری فولادخوزستان سعید آذری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس

به گزارش همشهری آنلاین این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 846798 برچسب‌ها ویژه ورزشی جواد نکونام باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان +فیلم
  • ویسی، ایده کمیته فنی در فولاد را رد کرد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس