Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@17:54:40 GMT

عرضه رایگان خودرو به نیازمندان صحت دارد ؟

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۳۷۵۲۹

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای خودرودارکردن خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت که در این طرح تامین خودرو برای هر خانوار پنج دهک پایین پیش‌بینی شده است.

 

به گفته وی، این طرح برای پنج دهک اول جامعه و برای دولت بدون هزینه است.اما نایت رئیس اول کمیسیون صنایع و معاون مجلس طرح عرضه رایگان خودرو را رد کرد و گفت: من مصاحبه آقای موسوی را خواندم اما چنین طرحی در کمیسیون مطرح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه هفته نمایندگان مجلس در حوزه بوده‌اند.

 

وی افزود: در طرحی که برای خودرو مطرح شده که طرف دو هفته آینده جزئیات آن مشخص می‌شود، موضوعاتی از قبیل نرمی عرضه خودرو، ساماندهی عرضه و تقاضا، قیمت پایه و عرضه در بورس در آن مطرح است.به گفته وی، همچنین موضوعاتی در خصوص سهامداران ایران‌خودرو و واردات آن نیز جز مسائلی است که در طرح اصلی خودرو وجود دارد و قرار است در دو هفته آینده جزئیات بیشتر آن اعلام شود.

 

گسترش نیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کمیسیون صنایع و معادن مجلس اقتصاد جام نیوز خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود

سرهنگ ابراهیمی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی باعث اخلال در عرضه تولیدات داخلی و نابسامانی در بازار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی، یگان امداد و کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی در محور‌های مواصلاتی هشترود و سطح شهر به حرکات راننده یک دستگاه خودرو روا و یک دستگاه وانت مشکوک شده و برای بررسی آنها را متوقف کردند افزود: در بازرسی از این خودروها ۲ هزار و ۹۷ قوطی انواع نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی هشترود از توقیف خودرو‌های مورد نظر و معرفی رانندگان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از مواد غذایی خارجی قاچاق به دلیل عدم احراز فاکتور‌های سلامت برای مصرف کننده آسیب‌زا است از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشابه یا شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت