Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@14:15:47 GMT

حرکت قطارهای گردشگری از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۰۱۰۶

حرکت قطارهای گردشگری از سر گرفته شد

خبرگزاری میزان- به گفته معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قطار گردشگری شیرگاه روز‌های جمعه ۱۴ و ۲۱ شهریور و قطار گردشگری سوادکوه روز پنجشنبه ۲۰ شهریور حرکت می‌کند. تاریخ انتشار: 14:55 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۶۹۶

خبرگزاری میزان- طبق روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، رضا عصاری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و برای سلامت حال گردشگران، علاوه بر فاصله‌گذاری فیزیکی بین مسافران این قطار، بسته‌های بهداشتی شامل محلول ضدعفونی و ماسک سه لایه بین آنها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازدید از تپه میل شهر ری، دشت کویر، معدن نمک گرمسار، تپه‌های مریخی، دودکش‌های جنی و کوه‌های حیرت انگیز سیمین دشت و زرین دشت و کبوتر دره، حبله رود و باغات میوه استان سمنان، چشمه رنگی و روستای شاداب، جاده گدوک، سه خط طلا، پل ورسک، پل اوریم، غار اسپهبد خورشید، پل کلانتر یا دوآب و جنگل زیبای شیرگاه و غیره را از جاذبه‌های گردشگری این سفر نام برد.

معاون اجرایی شرکت رجا درباره اجرای پروتکل‌های بهداشتی در قطارهای رجا به ویژه قطار گردشگری گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+ سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و غیره آغاز و اجرایی کرده است.

وی گفت: هم‌وطنان برای دریافت اطلاعات بیشتر در‌خصوص برنامه سفر با قطارهای گردشگری، تخفیفات، نحوه‌ خرید بلیت و طرح‌های مربوط به سفرهای گروهی، علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir می‌توانند با سامانه‌ ‌ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن 1539 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی راه اهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان

آرمان وطن‌دوست در جلسه بررسی وضعیت تور‌های غیر مجاز در استان اظهار کرد: ممانعت از اجرای تور‌های غیر مجاز گردشگری در استان دغدغه مشترک نهاد‌های مربوطه و فعالان بخش خصوصی گردشگری کردستان است.

معاون گردشگری کردستان گفت: تور‌های غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آنها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آنها برخورد کند.

 وی بیان کرد: متولیان تور‌های غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند و هیچگونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورت وقوع خطرات در سفر، کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

وطن‌دوست تاکید کرد: با توجه به آئین‌نامه نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، تبلیغات و اجرای تور‌های گردشگری مستلزم اخذ مجوز‌های لازم از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. 

در این جلسه مقرر شد پس از شناسایی رانندگان متخلف، سرپرست گروه‌ها، شرکت‌های بیمه که با تور‌های غیرمجاز همکاری می‌نمایند، به اداره نظارت بر اماکن عمومی و سایر مراجع قانونی برای اعمال قانون معرفی شوند.

همچنین تمامی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری نسبت به ثبت تور‌های خود در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و دریافت کد QR اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • جزئیات اقدامات منطقه هفت حوض برای توسعه گردشگری مشهد در ۱۴۰۳
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم