Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدافع راست سپاهان که جدایی‌اش از این تیم قطعی شده می‌گوید مقصد بعدی‌اش هنوز مشخص نیست. تاریخ انتشار: 15:01 - 10 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۱۶۵۴

محمد ایرانپوریان درباره جدایی از سپاهان به میزان گفت: به علت بدشانسی‌هایی که آوردم نتوانستم به تیک کمک کنم، البته در این اواخر بازی کردم. بعد از کرونا و با شروع بازی‌ها شرایط برای بازی کردن مساعد بود چند بازی کردم و در بقیه بازی‌ها از من جوری که باید استفاده نشد و من هم به سلیقه مربی احترام گذاشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقصد بعدی من طی چند روز آینده مشخص خواهد شد.

او در رابطه با این که چرا با توجه به عملکرد خوبش هیچ وقت مورد توجه سرخابی‌های پایتخت و تیم ملی قرار نگرفته ادامه داد. خودتان می‌دانید چند سال پشت سرهم بهترین آمار دفاع را از دید کارشناسان و روزنامه‌نگاران داشتم. اما متاسفانه مورد توجه قرار نگرفتم نمی‌دانم چرا اتفاقی که باید برای من نیفتاد، اما گذشته‌ها گذشته و من فقط به آینده فکر می‌کنم.

این بازیکن در پایان افزود: جا دارد از مدیران سپاهان، کادر فنی و هواداران تشکر کنم. دلم برای بچه‌ها تنگ می‌شود و برای سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: جدایی مدافع راست سپاهان از این تیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان محمد ایرانپوریان سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد

منصور پوریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: جمعیت دام به نسبت سال های گذشته با رشد زیادی روبروست به طوریکه بنابر گزارش مرکز آمار در همه بخش های دام شامل روستایی، عشایری و پرواری افزایش داشته است.

به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم