Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین کنعانی زادگان از انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا گفت.

محمدحسین کنعانی زادگان امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد و بعد از مذاکره با مهدی رسول پناه، پاسخ گوی سوالات خبرنگاران در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش طرفداری، محمدحسین کنعانی ‌زادگان پس از حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس گفت:

آمده بودم تا با مدیرعامل صحبت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با پرسپولیس قرارداد دارم و مثل یک سرباز در خدمت پرسپولیس هستم تا ببینیم چه می ‌شود.

کنعانی زادگان در مورد اینکه گفته می ‌شود دلیل حضور در باشگاه افزایش رقم قراردادش بوده است، گفت:

بندهایی در قراردادم وجود دارد، اما همانطور که گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم و فعلاً در خدمت این تیم هستم.

مدافع پرسپولیس در مورد مشکلات مالی این تیم و ناراحتی برخی بازیکنان، گفت:

یکسری مشکلات وجود دارد و باشگاه هم مشکلاتی دارد. یکسری بدهکاری ‌ها از قبل و سال ‌های گذشته وجود داشته که امیدوارم بتوانند آنها را پرداخت کنند.

کنعانی‌ زادگان در مورد شرایط تیم پرسپولیس پیش از اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد:

شرایط تیم خیلی خوب است. ما تیم قهرمان هستیم و توانایی ‌مان را نشان دادیم. الان تمام فکر و ذکرمان بازی‌ های آسیایی است تا دل هواداران را شاد کنیم.

کنعانی زادگان افزود:

در تمام جهان هواداران خودمان را داریم. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و در آسیا حرف اول را به لحاظ هوادار می ‌زند. مثل اینکه صحبت‌ هایی شده تا بازی ‌های آسیایی با حضور هواداران برگزار شود و اگر اینطور باشد قطعا هواداران ما خواهند آمد.

مدافع پرسپولیس درباره شکست این تیم در دربی تصریح کرد:

دربی تمام شد. تمام تلاش‌ مان را کردیم و تا دقیقه91 هم پیش بودیم ولی یک لحظه غفلت کردیم و گل مساوی را خوردیم. پنالتی‌ها هم 50 - 50 است.

کنعانی ‌زادگان درباره انتقاداتی که از عملکرد اوساگونا می ‌شود، گفت:

من نمی ‌توانم در مورد بازیکنان خودمان نظر بدهم. من بازیکن هستم و می ‌توانم در مورد خودم حرف بزنم. مربی می ‌تواند در این مورد صحبت کند.

کنعانی زادگان در خصوص رادوشویچ گفت:

همه بازیکنان ما خوب و با تعصب هستند. رادو هم هر وقت درون دروازه بوده با جان و دل تلاش کرده است، کسی دوست ندارد اشتباه کند، ولی فوتبال بازی اشتباهات است. من نمی ‌گویم گلی که دریافت کردیم تقصیر رادو بود، وقتی تیمی گل می ‌خورد همه بازیکنان اشتباه می‌ کنند و وقتی گل می زنیم هم تمام تیم تلاش می کنند. هیچ وقت فرد خاصی مقصر نیست و نمی‌ شود گفت یک نفر اشتباه کرده است.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌ شود این تیم قرار است دو مدافع جدید جذب کند نیز بیان کرد:

اصلاً فرقی نمی‌ کند چه کسی بخواهد به پرسپولیس بیاید، چه ما باشیم و چه نباشیم این باشگاه بزرگ پرسپولیس است که می‌ ماند. همیشه دوست داریم پرسپولیس قهرمان شود چون واقعا بزرگترین تیم ایران و آسیا است. هر کسی هم که به این تیم می ‌آید امیدوارم بتواند کمک کند و موفق باشد.

کنعانی زادگان درباره ضیافت پنالتی ها در نیمه نهایی جام حذفی و پنالتی نزدن بعضی بازیکنان گفت:

بازیکنان 120 دقیقه بازی کردند و خسته بودند. خودم من هم از ناحیه دو قلوی پا دچار گرفتگی شده بودم. فشار بازی زیاد بود و به لحاظ بدنی تضعیف شده بودیم و انرژی کافی را برای پنالتی نداشتیم، ولی اینطور نبود که کسی ترسیده باشد. من خودم جزو آن پنالتی زن ها بودم که دچار گرفتگی شدید پا شده بودم و نتوانستم پنالتی بزنم.  

همچنین بخوانید:

 شایعه در شهر / مهدی ترابی با پرسپولیس فسخ کرد حضور کنعانی زادگان، امیری و کامیابی نیا در باشگاه پرسپولس / روز شلوغ رسول پناه محمد انصاری و محسن ربیع خواه از لیست آسیایی پرسپولیس خارج شدند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۰۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری بعد از بازی با نساجی گفت: می‌خواستم یادی کنم از کسانی که 23 سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک خانواده خودشان را از دست دادند و روز گذشته سالگرد آن روز بود. می‌خواهم بدانند که ما همیشه به یاد آنها هستیم. همچنین می‌خواستم از کسانی که نزدیکان خودشان را در سیل برزیل از دست دادند یاد کنم. آنجا نزدیک جایی است که من زندگی می‌کنم و به بازیکنانم هم گفتم که به خاطر برد خوشحالم، اما به یاد آن دوستانم هستم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و شانس‌هایی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه و اتفاقاتی که افتاد نتوانستیم بیشتر از یک گل بزنیم. در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره جو ورزشگاه وطنی تاکید کرد:حضور تماشاگران را می دانستیم چون لوسادا قبلاً در نساجی بوده و در این مورد به ما اطلاع داده بود. بازی آخر فصل قبل همه ورزشگاه تقریباً هوادار پرسپولیس بودند، اما امروز وقتی دیدم اکثریت هواداران نساجی هستند برایم جالب و زیبا بود. می‌خواهم دوباره به آن‌ها تبریک بگویم به خاطر این جوی که وجود دارد.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره بازی هجومی تیمش گفت: از وقتی از تابستان 2022 به اینجا آمدم هدف ما همیشه حمله کردن بوده است. تفکر یحیی گل‌محمدی هم همیشه حمله رو به جلو بود. ما چیزی را ادامه می‌دهیم که یحیی شروع کرده است و آن را جلو می‌بریم و بهتر می‌کنیم.

وی در مورد بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس و اینکه آیا قرارداد آنها با نظر او تمدید می‌شود، گفت: الان تمرکز ما بیشتر روی قهرمانی است و دفاع از چیزی که پارسال به آن رسیدیم. تمرکز ما روی آن است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند و آنها را نگه دارد. جلوتر که رفتیم درباره این موضوع تصمیم می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان