Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@02:41:39 GMT

نجات مرد ۶۷ ساله از ارتفاعات ییلاقی گشت رودخان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۰۱۴

نجات مرد ۶۷ ساله از ارتفاعات ییلاقی گشت رودخان

سیاوش غلامی از نجات مرد ۶۷ ساله فومنی از ارتفاعات گشت رودخان شهرستان فومن توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به اعلام وقوع حادثه بیان کرد: در ساعت ۲۰:۰۰ شامگاه ۹ شهریور ماه، سقوط مردی ۶۷ ساله اهل فومن به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به اعزام تیم های امدادی به محل وقوع حادثه افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، “یک تیم ۵ نفره کوهستان” از شهرستان فومن جهت امدادرسانی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان اذعان داشت: پس از طی مسافت ۵ ساعته در مناطق مذکور، نجاتگران جمعیت هلال احمر در بامداد روز جاری به محل وقوع حادثه رسیدند.

غلامی با اشاره به انتقال فرد مذکور به مراکز درمانی تصریح کرد: مرد ۶۷ ساله فومنی بر اثر سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی ستون فقرات شده که با توجه به صعب العبور بودن مسیر و شرایط نامساعد جوی با همکاری اورژانس و توسط بالگرد مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان به مرکز درمانی منتقل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی ندای امداد، خاطرنشان کرد: تلفن ۱۱۲(ندای امداد) بصورت شبانه روز، آماده دریافت گزارشات حوادث احتمالی از سوی مردم می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر استان گیلان وقوع حادثه ۶۷ ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی از جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت و تلاشی ۶ ساعته برای یافتن پیکر این فرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از جان باختن یک نفر در ارتفاعات شهرستان پلدشت خبر داد و اظهار کرد: تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به یک مورد فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت نتیجه داد.

وی افزود: ساعت ۱۳:۰۸ دقیقه روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه، درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به فوتی در ارتفاعات شیخ حمزه‌لو پلدشت به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام موضوع نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پلدشت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی ادامه داد: پس از ۶ ساعت صعود در ارتفاعات و جست‌وجو، نجاتگران به این فرد فوت شده دسترسی پیداکردند و بعد از انتقال به پایین دست، فوتی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

وی تصریح کرد: فرد فوتی جوان ۲۰ ساله‌ای بود که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و بر اثر افتادن از صخره جانباخته بود.

کد خبر 749198

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت