Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-05@19:57:15 GMT

درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۱۴۸

درخواست ترابی برای فسخ قراردادش با پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی ترابی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که امروز (دوشنبه) در دفتر این باشگاه حاضر شده بود، پس از مذاکره با مدیران باشگاه اعلام کرد که قصد فسخ قراردادش را دارد.

ترابی که از هفته‌های پایانی فصل زمزمه جدایی‌اش از این تیم و حضور در فوتبال خارج از ایران شدت گرفته بود، جزو نفراتی بود که یحیی گل محمدی در جلسه با مدیران تیم خواهان تمدید قرارداد و ادامه حضور او شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این هافبک تاثیرگذار که پیشنهادات خارجی دارد و گفته می‌شود به زودی مقصد جدید خود را مشخص خواهد کرد، با استناد به بندی در قراردادش، با توجه به عدم پرداخت مبلغ مدنظر، قادر به فسخ قراردادش بود، این درخواست را امروز به مدیران تیم ارائه داده است تا اردوگاه این تیم در شوک بزرگی فرو برود.

مهدی رسول پناه، سرپرست پرسپولیس که طی روزهای اخیر با هجمه انتقادی از سوی هواداران و خصوصا یحیی گل محمدی در خصوص عدم توافق با نفرات مدنظر این تیم مواجه بوده، اکنون با جدایی قریب الوقوع مهدی ترابی، وضعیت را سخت‌تر از گذشته می‌بیند و این در حالی است که هنوز موفق به جذب بازیکنان لیست یحیی گل محمدی نیز نشده است.

مهدی ترابی که در نیم فصل لیگ هجدهم و در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان به این تیم پیوسته بود، طی این مدت توانسته بود عملکرد درخشانی در راستای دستیابی به اهداف باشگاه از خود به جا بگذارد و در دوران برانکو، کالدرون و یحیی گل محمدی جز نفرات تاثیرگذار سرخپوشان محسوب شده که قطعا خلا او می‌تواند در شرایط کنونی که این تیم خود را مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کند، تاثیر بزرگی به جا بگذارد.

جدایی احتمالی و فسخ قرارداد یکطرفه مهدی ترابی قطعا یک اتفاق تلخ برای هواداران این تیم محسوب می‌شود که امیدوار بودند با مدیریت رسول پناه، بعد از دستیابی به پوکر قهرمانی بتوانند موفقیت‌‌های خود را تداوم بخشند و باید دید آنها چه راهکاری برای عقیم کردن این موضوع در پیش خواهند گرفت.

104 / 351 مهدی ترابی پرسپولیس نقل و انتقالات فسخ قرارداد ترابی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس نقل و انتقالات فسخ قرارداد ترابی یحیی گل محمدی مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،طالب محمدی افزود: ارزیابی دانش آموزان متقاضی جهش از پایه‌های دوم به چهارم، سوم به پنجم و چهارم به ششم مشروط به رای کمیسیون (منطقه) و سایر مقررات مربوط است.
وی اظهار کرد: والدین دانش آموزان متقاضی، ابتدا باید درخواست کتبی خود را ارائه و پس از بررسی شرایط دانش آموز در شورای مدرسه درخواست متقاضی در سامانه سیدا بارگذاری می‌شود.
محمدی اضافه کرد: والدین پس از تایید، با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به نوبت گیری برای جهش تحصیلی اقدام کنند.
زمان اتمام فرآیند ثبت نام متقاضیان پایان خرداد ماه است و برابر دستورالعمل وزارتی این زمان قابل تمدید نیست.
سال گذشته ۱۸۹ دانش آموز کردستانی، در آزمون تست هوش شرکت کردند که ۵۹ نفر صلاحیت شرکت در آزمون ارتقای پایه را کسب و ۱۳۰ دانش آموز نیز حد نصاب لازم را کسب نکردند.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی