Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:47:15 GMT

موضوع امام موسی صدر مختومه نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۷۴۸

موضوع امام موسی صدر مختومه نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در سخنانی به مناسبت چهل و دومین سالروز ناپدید شدن امام موسی صدر و همراهانش، گفت: ناپدید شدن امام موسی صدر جنایتی است که در اراضی لیبی رخ داد و این موضوعی لبنانی و حاکمیتی است. این پرونده مختومه نخواهد شد.

وی افزود: موضوع امام موسی صدر نمی میرد و به پایان نخواهد رسد مگر با بازگشت امام موسی صدر و همراهانش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تحقیقات در مورد پرونده امام موسی صدر به دقت دنبال می شود و از هیچ نشانه  ای گمراه نشوید ، زیرا این پرونده مردانی سختگیر است که سازش ناپذیرند.

بری در ادامه گفت: بیروت امروز بر اثر انفجار بندر زخم دیده است و زخم پایتخت به مثابه زخم کشور و شهیدان و شهیدان ماست. خواستار انجام تحقیقات در موضوع انفجار بندر بیروت هستیم و اینکه نه کند پیش برود و نه عجله به خرج داده شود. این جنایت به مثابه آزمونی برای دستگاه قضایی لبنان است.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه تاکید کرد: از همه کشورها و ملتهایی که دست یاری به سوی لبنان دراز کرده اند، تشکر می کنیم. هر که گمان می کند که زمان به دست آوردن منافع زودگذر است سخت در اشتباه است و در توهم به سر می برد.

بری افزود: درباره ادامه رفتار سیاسی غیرمسئولانه هشدار می دهم و اعلام می کنم که ترس و نگرانی درباره لبنان از خارج نیست بلکه از داخل است. به نام انبیا و اولیاء و امام موسی صدر از همه افراد مخلص می خواهیم که وحدت کلمه داشته باشند.

وی گفت: فاجعه بندر بیروت سقوط بدنه نظامی سیاسی را آشکار کرد و باید این نظام طایفه ای تغییر کند. خواستار توقف حملات رسانه ای میان طرفها هستم.

رئیس پارلمان لبنان بر لزوم گفتگو تاکید کرد و گفت که قانون انتخاباتی باید خارج از طایفه گری وضع شود و مجلس سنا ایجاد و استقلال دستگاه قضایی تقویت شود.

نبیه بری اعلام کرد: از حامیان جنبش امل می خواهم اردوگاه وطن را انتخاب کنند و در کنار رزمندگان مقاومت در حزب الله با هرگونه تجاوز صهیونیست ها به لبنان مقابله کنند. هر آنچه در منطقه می گذرد از سد النهضه تا تحولات مأرب و جولان همگی در راستای اسرائیلی کردن فلسطین است.

کد خبر 5012403

منبع: مهر

کلیدواژه: نبیه بری لبنان امام موسی صدر ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق امارات متحده عربی ایران فلسطین مکانیسم ماشه لبنان دونالد ترامپ عربستان سعودی ترکیه عادی سازی روابط با اسرائیل مایک پمپئو سوریه امام موسی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان

بر اثر حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به خودرویی در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی لبنان امروز جمعه گزارش کرد در پی حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودروی غیر نظامی  در شهرستان «البقاع غربی» واقع در شرق لبنان، ۲ تن به شهادت رسیدند.

جزئیات بیشتری درباره این حمله منتشر نشده است.

بعد از ظهر امروز هم جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» و «الضهیره» در جنوب لبنان حمله کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • سیو عقربی دروازه‌بان تیم الانصار لبنان + فیلم
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم