Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@10:51:29 GMT

آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد به زیر 200 نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۹۴۲

آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد به زیر 200 نفر رسید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بعد از گذشت دو ماه آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان به زیر 200 نفر رسید.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از وب‌دا یزد، ابراهیم سلمانی درباره آمار مبتلایان به کرونا در استان یزد اظهار کرد: از 15 تیر آمار بستری‌های مشکوک به کرونا به بالای 200 تن رسید و حالا بعد از گذشت دو ماه، اکنون 191 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، 62 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به برگزاری ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام خاطرنشان کرد: اکثر هیئت‌ها، روحانیان معزز، مداحان، هیئت امنای حسینیه‌ها و تکایا نهایت رعایت توصیه‌ها را داشته‌اند. شست و شوی دست‌ها، استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان از راه‌های مهم در پیشگیری از ابتلا به کرونا است.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی یزد مشکوک به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران