Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:57:13 GMT

بهره برداری از ۲۰ پروژه توزیع برق شهرستان فراهان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۱۹۸۳

بهره برداری از ۲۰ پروژه توزیع برق شهرستان فراهان

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، ۲۰پروژه توزیع برق شهرستان فراهان بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری شبتسان از اراک، سید «علی آقازاده» در مراسم افتتاح پروژه های توزیع برق شهرستان فراهان که با حضور، مدیران ارشد صنعت برق استان و مقامات شهرستانی برگزار شد، گفت: آبادانی روستاها و تقویت زیرساخت های روستایی در رونق وتوسعه کشور تاثیر بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار استان مرکزی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود:  مسئولیت ها امانت و فرصتی محدود  برای خدمت رسانی به مردم است و مدیران دستگاههای اجرایی برای خدمت رسانی بیشتر به مردم باید از فرصتها نهایت استفاده را بکنند.

 

وی  با تأکید بر ضرورت بیان عملکردهای دستگاههای اجرایی به مردم گفت: کرونا نباید بهانه ای باشد تا خدمت رسانی به مردم کم رنگ شود ما باید با تمام توان به خدمت رسانی به مردم ادامه دهیم و در این راستا پروتکل های بهداشتی و موارد اینچنینی نیز به خوبی رعایت شود .

 

در ادامه این مراسم «محمد اله داد» نیز با اشاره به اینکه از آغاز عمليات اجرايي و کلنگ زنی 47پروژه و بهره برداري از 118 پروژه توزیع برق با اعتباري بالغ بر790ميلیارد ريال در استان خبر داد و گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به مردم و تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه تمام روستاهای بالای ده خانوار استان از نعمت برق بهره مند هستند، افزود: اقدامات ارزشمندی اعم از تبدیل سیم به کابل، بهسازی شبکه ها و .... در روستاها صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه 20 پروژه توزیع برق شهرستان فراهان در هفته دولت با اعتباری بالغ بر 60میلیارد و 710 میلیون ریال  کلنگ زنی و به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستاهای اشقل، مخلص آباد، مجد آباد کهنه، آهنگران، غیاث آباد، آهنگران، ماستر، گازران، امامزاده فشک، ونک، هفته خانک، آقازیارت، کمرک، کودزر، تلخاب و مخلص آباد از جمله پروژه های قابل بهره برداری و کلنگ زنی روستایی در شهرستان فراهان است.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: برق استان مرکزی اراک توزیع برق شهرستان فراهان پروژه توزیع برق بهره برداری خدمت رسانی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال