Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۱۹۷ هزار و ۷۶۰ نفر در دهه اول محرم از خدمات مختلف هلال احمر استان بهره مند شدند‌.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد رضا رضایی» ظهر امروز (۱۰ شهریور) با اشاره به فعالیت های هلال احمر در دهه اول محرم به خبرنگاران رسانه‌های گروهی بیان کرد: طی این مدت خدمات مطلوبی توسط دو حوزه جوانان و امداد هلال احمر به جامعه هدف ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اجرای طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال بیان کرد: این طرح توسط اعضای جوان هلال احمر در راستای ارائه خدمات مختلف بهداشتی در عزاداری های محرم اجرایی شده است.

 

رضایی ادامه داد: این طرح از آغاز محرم همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی شروع شده و تا ۱۳ شهریورماه جاری ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه در عزاداری های دهه اول محرم ۱۰۹ هیئت مذهبی تحت پوشش این طرح قرار گرفتند، افزود: همچنین طی این مدت بیش از 170 هزار نفر از خدمات ارائه شده بهره مند شده اند.

 

رضایی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح 50 هزار و 370 عدد ماسک و سه هزار و 614 پوستر، بروشور و بنر بین عزاداران توزیع شده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: ضدعفونی دستان عزاداران و محل برگزاری محافل عزا، آموزش پروتکل های بهداشتی، نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری سلامت عزاداران از دیگر خدمات ارائه شده بوده است.

 

رضایی افزود: در مجموع برای اجرای این طرح، بیش از چهار هزار نفر روز عضو جوان با هلال احمر همکاری داشته اند.

 

ارائه خدمات ۹۹ تیم امدادی به عزاداران حسینی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به خدمات امدادی در دهه اول محرم بیان کرد: طی این مدت ۳۸۶ نیرو در قالب ۹۹ تیم امدادی برای پوشش حوادث احتمالی در محل محافل عزا حضور داشته اند.

 

رضایی با بیان اینکه ۲۷ هزار و  ۷۶۰ نفر از خدمات امدادی این تیم ها بهره مند شده اند، گفت: ۹۷ دستگاه خودرو امدادی در خدمت رسانی به جامعه مخاطب بکارگیری شده است.

 

وی بیان کرد: انجام تست فشار خون برای ۲۸۰ نفر، تب سنجی سه هزار و ۲۷۰ نفر، توزیع شش هزار و ۲۱۰ عدد ماسک و ضدعفونی ۱۸ هزار نفر از دیگر خدمات حوزه امدادی جمعیت هلال احمر بوده است.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی دهه اول محرم بیرجند خراسان جنوبی هلال احمر خراسان جنوبی جمعیت هلال احمر دهه اول محرم بهره مند هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۳۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر