Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:58:07 GMT

لواندوفسکی 35 ساله بهتر از رونالدوی کنونی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۳۴۹

لواندوفسکی 35 ساله بهتر از رونالدوی کنونی خواهد شد

مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ براین باور است که مهاجم لهستانی تیمش حتی بهتر از کریستیانو رونالدو خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به کمک درخشش روبرت لواندوفسکی و دیگر ستاره هایش فاتح تمام جام های فصل شد. بایرنی ها پس از فتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان در چمپیونزلیگ نیز با برتری بر پی اس جی در فینال، به عنوان قهرمانی دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تمام تیم ها را از پیش رو برداشتند و شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بودند.

 

 

 

 

بدون شک نقش روبرت لواندوفسکی در کسب این موفقیت بزرگ، انکارنشدنی است. او در 47 بازی برای بایرن در همه رقابت ها 55 گل به ثمر رساند. در بوندسلیگا 31 گل زد و در جام حذفی نیز برترین گلزن بود. ستاره لهستانی در لیگ قهرمانان و به غیر از بازی فینال در تمامی بازی ها گلزنی کرد و با 15 گل بهترین گلزن رقابت ها بود.

از بخت بد لواندفسکی امسال فرانس فوتبال تصمیم به لغو توپ طلا گرفت؛ در حالی که احتمال زیادی وجود داشت که این جایزه به او برسد.

 

 

 

 

کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در ستایش از لواندوفسکی گفت:« شاید او بهترین بازیکنی باشد که در بایرن دیده ام. لواندوفسکی  بهترین فصل حضورش در بایرن را تجربه کرد و برای باشگاه از جان مایه گذاشت.

لواندوفسکی وقتی 35 ساله شود، حتی بهتر از کریستیانو رونالدو در این سن خواهد بود. او یک الگوی بسیار خوب برای بازیکنان جوان است و خوشحالیم که چنین مهره بزرگی را در ترکیب تیم خود داریم.»

 

 

یوونتوس کارل‌هاینس رومینیگه کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کارل هاینس رومینیگه کریستیانو رونالدو روبرت لواندوفسکی بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود

دیدار بارسلونا و والنسیا در هفته 33 لالیگا 2023/24 با برتری 4-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در این بازی هت تریک کرد و تعداد گل های خود در فصل جاری لالیگا را به عدد 16 رساند. او حالا فقط 3 گل با آرتم دووبیک مهاجم ژیرونا در صدر جدول گلزنان فاصله دارد.

به نقل از اوپتا؛ از نظر اهمیت و تاثیر گل در کسب امتیاز، گل های روبرت لواندوفسکی در بین همه بازیکنان فصل جاری لالیگا دارای بیشترین اهمیت بوده است. او با 16 گل خود تاکنون به تنهایی 17 امتیاز را به طور مستقیم به حساب بارسلونا واریز کرده است. جود بلینگام و بورخا مایورال از نظر اهمیت گل ها در رتبه بعدی هستند. 15 گل مایورال، 14 امتیاز برای ختافه به همراه داشته درحالیکه 17 گل بلینگام هم 14 امتیاز به امتیازات تیم کارلو آنچلوتی اضافه کرده است.

گفتنی است لواندوفسکی اولین بازیکن بارسلونا از سال 2005 است که در جریان دیداری از لالیگا، 2 گل با ضربه سر می زند. آخرین بار ساموئل اتوئو در سال 2005 مقابل مایورکا موفق به انجام چنین کاری شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • گل سوم و تماشایی روبرت لواندوفسکی به والنسیا از روی ضربه آزاد (بارسلونا 4-2 والنسیا)
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)