Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیندارلو گفت: مراسم دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت کانون «کریم اهل بیت (ع)» برگزار شد.

«محسن دیندارلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مراسم دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی به همت کانون «کریم اهل بیت (ع)» برگزار شد.

کانون فرهنگی هنری «کریم اهل بیت (ع)» روستای «مقصودآباد» شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه این کانون فرهنگی هنری با همکاری شورا و هیئت «محبین اهل بیت (ع)» روستای «مقصود آباد» شهرستان مرودشت، مراسم در دهه اول محرم برگزار کرد، اظهار کرد: این مراسم هر شب ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز حیاط مسجد مراسم های هر ساله برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این مراسم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی اجباری بود، تاکید کرد: با همکاری خیرین و عده ای از اهالی روستا، حدود ۵۰ بسته معیشتی شامل بسته های اغذیه و بهداشتی بین نیازمندان پخش شد که این بسته ها شامل لوبیا، عدس، روغن، رب گوجه فرنگی، ماسک و آب معدنی و غیره بود.

وی افزود: در روز عاشورا نیز سفرهایی که هرساله پذیرای عزاداران حسینی بود با بسته بندی و در خانه ها تحویل داده شد.
 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم در فارس کرونا در فارس عزاداری محرم مراسم عزاداری عزاداری عزاداری امام حسین ع کانون های مساجد فارس شیراز رعایت پروتکل های بهداشتی کریم اهل بیت دهه اول محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی اداره حفظ آثار استان یزد، منصور زارع اظهار کرد: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه پانزدهم اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

کد خبر 749182

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • یک شهید گمنام میهمان شهر یزد می‌شود
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو