Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@18:31:29 GMT

عکس ؛ خداحافظی این ستاره با سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۵۴۸

عکس ؛ خداحافظی این ستاره با سرخپوشان

رضا دهقانی که در لیگ نوزدهم به صورت قرضی برای نساجی به میدان می‌رفت، از هواداران و مربیان این تیم خداحافظی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا دهقان در تیم فوتبال سپاهان فرصت زیادی برای نمایش توانایی های خود به دست نمی آورد و به همین دلیل بود که در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم به پیشنهاد نساجی مازندران پاسخ مثبت گفت و به این تیم مازندرانی پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقال سبب شد او به فهرست تیم ملی المپیک نیز راه یابد و در سه دیدار برابر ازبکستان، کره جنوبی و چین به طور ثابت بازی کرد و عملکرد خوبی را نیز از خود نشان داد.

دهقانی ٢١ ساله حالا و در پایان فصل با انتشار متنی از هواداران قائمشهری و مربیانش در تیم فوتبال نساجی بابت یکسال حضور در این تیم تشکر و خداحافظی کرده است.

دهقانی پیش از اینکه انتقالش به نساجی مازندران نهایی شود، قراردادی ۲ ساله با باشگاه اصفهانی منعقد کرد و حالا طبق قرارداد هنوز یک سال دیگر از قرارداد این بازیکن باقی مانده و باشگاه سپاهان و مسئولان این تیم باید در مورد آینده او تصمیم بگیرند.

رضا دهقانی البته با پیشنهاد یک باشگاه پرتغالی نیز روبرو شده و هنوز معلوم نیست باشگاه سپاهان چه تصمیمی در رابطه با آینده او خواهد گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نساجی مازندران رضا دهقانی نساجی مازندران نقل و انتقالات 1399 محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)