Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:20:24 GMT

رحمتی رسما به عنوان سرمربی شهر خودرو معارفه شد + تصویر‌

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۴۲۶۰۶

رحمتی رسما به عنوان سرمربی شهر خودرو معارفه شد + تصویر‌

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی جدید شهر خودرو مشهدمقدس معارفه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، سیدمهدی رحمتی عصر امروز در تمرین تیم فوتبال شهر خودرو مشهد به عنوان سرمربی جدید به بازیکنان معرفی شد.

در این مراسم علاوه بر مهدی رحمتی، علی سامره، محمد نوازی و اشکان نامداری نیز که اعضای کادر فنی وی را تشکیل می‌دهند در مراسم معارفه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی باشگاه شهر خودرو: رحمتی در رقابت‌های آسیایی مربی ـ بازیکن است/ برگزاری یک بازی باشکوه برای خداحافظی ‌رحمتیرحمتی فصل آینده سرمربی شهر خودروست / دستیار ایتالیایی در بازی‌های آسیایی هدایت تیم را برعهده می‌گیردموضع دوپهلو شهر خودرو به خبر سرمربی شدن رحمتی/ کمتر از 12 ساعت صبر کنید!

همچنین قرار است استفانو کوزین در رقابت‌های آسیایی با مشاوره رحمتی هدایت شهر خودرو را برعهده داشته باشد و رحمتی در این بازی‌ها به عنوان مربی -بازیکن حضور داشته باشد.

تمرین عصر امروز بازیکنان شهر خودرو که با هدف آمادگی برای حضور در رقابت‌های آسیایی برگزار شد در زمین منزل آباد مشهد برپاست و حسین بادامکی نیز به عنوان سرپرست تیم معارفه شد.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ نماینده زاهدان: افغانستان حق‌آبه ایران را نمی‌دهد/ به وزیر کشور اعتراض کردم ۲ ‌اجرای ۵ پروژه بزرگ استراتژیک در بندر چابهار/ پیشرفته‌ترین برج کنترل بنادر ایران در بندر شهیدبهشتی ساخته می‌شود ۳ ‌مراسم روز عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای خوزستان برگزار شد + تصاویر ۴ تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ریشتری علامرودشت/ استقرار تیم‌های امدادی در منطقه/ زلزله خسارتی نداشت ۵ مراسم روز تاسوعای حسینی مطالبه‌گران اهوازی در روستای ابوالفضل اهواز برگزار شد + تصاویر ۶ گزارش| مصائب دانش‌آموزان روستاهای مرزی "بم پشت" / ‌آموزش با فاصله و در فضای باز مدرسه ۷ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۸ عضو کمیسیون اقتصادی مجلس‌: طرح جاماندگان سهام عدالت به‌زودی در صحن علنی مجلس ارائه می‌شود مهمترین اخبار استانها عضو کمیسیون آموزش مجلس: تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان مجددا کلید خورد / ‌مانده‌ایم چرا فرهنگیان سهام ندارند آخرین وضعیت خسارات سیل در استان کرمان؛ خسارت ۶۷ میلیاردی سیل در رابر‌ آژیر خطر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد کشیده شد گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شور و شعور حسینی در هیئات عزاداری / پرچم عزای امام حسین(ع) بر زمین نماند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: توسعه روابط راهبردی با همسایگان بویژه در حوزه اقتصادی از اولویت‌های جمهوری اسلامی ایران است ماجرای قتل فجیع یک کارمند توسط "نوید افکاری"/دروغ شکنجه چطور برملا شد؟ گزارش|چشم‌انداز تشکیل دولت جدید لبنان پس از توافق درباره نخست‌وزیری «مصطفی ادیب» دستور رئیسی برای رسیدگی سریع به پرونده رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی/ مدیران بانکی خلف وعده کردند اختصاصی|متن طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترین اخبار شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۴۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، استاندار هرمزگان در این مراسم که در دبستان دخترانه شهید حسین الله پرست برگزار شد، گفت: برای ارتقاء کیفیت آموزشی، امسال چند مدرسه تخصصی در حوزه انرژی هسته‌ای، صنعت و تجارت در استان به بهره برداری می‌رسد.

مهدی دوستی افزود: برای افزایش امکانات رفاهی معلمان نیز، اردوگاه‌های تفریحی برای معلمان برپا می‌شود.

احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق معلمان هستند و سعی می‌کنیم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش به مطالبات به حق معلمان پاسخ مناسبی داده شود.

محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این مراسم از برگزاری بیش از سه هزار و ۷۰۰ برنامه در هفته بزرگداشت معلم در استان خبر داد و گفت: در این هفته علاوه بر قدردانی از همه معلمان، به صورت ویژه از ۹ معلم نمونه استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • مکمل های بهبود کیفیت سوخت، به خودروها آسیب می زند
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • خودکشی پزشکان بهانه بیماران! /تیترخوانی به جای نگاه علمی! /نوبت «وعده صادق» اقتصادی
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر